30 Seconds to Mars

“Szakadék szélén álló, lezuhanó, meghaló, újjászülető zene”, ahogy Siske fogalmazott. Hihetetlen energikusság sugárzik belőle és rám egyáltalán nem jellemző érzelmeket szabadít fel bennem.

Nagyjából úgy érzem most magam, miatta, mint pár hete, amikor AFIt és Bullet for My Valentinet hallgattam napokig, aztán az emberek közé kerülve kedves és pozitív voltam, de most még durvább, odáig fajultam, hogy tegnap lefekvéskor vártam a reggelt! Kb egy 14 éves fanboy szintjén vagyok, még a hátterem is 30 Seconds to Marsos. Mindenkinek csak ajánlom.

Szabi

Egy hozzászólás to “30 Seconds to Mars”

Vélemény, hozzászólás?

