Cat Soup

András barátom (aki a Mind Gamet is ajánlotta) ezt írta nekem a Macskalevesről: “Keress rá a Cat Soup című japán animáiós produkcióra […] hogy megtapasztalhasd a kreatív szabadságban való végletekig jutást, ill. a végleten való túllépést, és így reménytelenül értelmezhetetlenné válást, annak a sejtésnek az állandó jelenléte mellett, hogy valami értelme mégiscsak van.” Ezt már biztos garanciának vettem arra, hogy valami nagyon durvát fogok látni, mert az említett illető ízlésében nem szoktam csalódni, és huh, most sem csalódtam, ez valami eszméletlen volt. Fél óra szabad asszociáció, ami annyira mégsem szabad, tele utalásokkal a bibliai vízözöntől Noé bárkáján keresztül Jancsi és Juliskáig, és még sok más.

Le kell szoknom róla, hogy közvetlenül a művek megnézése után próbáljak írni valamit, mert nem megy, csak keresem a szavakat, de még sokkolva vagyok. Hogy miről szól, azt valószínűleg csak a sokadik újranézés után fogom kapizsgálni. Aki nem szereti az elvont dolgokat, annak nagy falat lesz, de aki kicsit is nyitott az ilyesmire, az kattintson a képre, szánjon rá fél órát és nézze meg, nem fogja megbánni.

Szabi

Reklámok

7 hozzászólás to “Cat Soup”

  1. ez vészesen tré!!!

  2. lol Bab, vazz, tőled nem is vártam mást d= ((((=

  3. ja krevetko! Vsem sasat’!

  4. Szerintem, is nagyon jó animéről van szó, és ha érdekel akkor keress rá a Cat Soup Original-ra! 27 részes, 1-2 perces 1 rész.
    http://isohunt.com/torrents/?ihq=nekojiru
    Itt egy torrent link, innen a második lesz az.

  5. Kösziszépen (:

  6. begombázva meglehetne érteni tuti:D

Vélemény, hozzászólás?

