Mit láttam ma

Ejj, sajnos nem tudtam lefényképezni, de azért elmesélem. Pécsett a Kodály Zoltán utcai 30-as megállóban ácsorogtam, a Barbakán felőli oldalon, bambultam előre és azt láttam, hogy a szemben lévő ház második emeletén egy bácsi kinyitja az ablakot és kötélen leenged egy kis kosárkát. A járdán halad egy csaj, megáll a kosárka elött, matat a táskájában egy sort, majd beletesz valamit a kosárba. Bácsi felhúzza, megnézi, becsukja az ablakot és eltűnik a szemem elől.

Feltételezem (remélem) ez nem egy egyszer előforduló esemény, ha valaki le tudja fényképezni és beküldi, adok cserébe egy csodálatos “Lesifotós sámán vagyok” oklevelet, plusz még egy sörre is meghívom!

Amúgy, kedves olvasók, ha van valami olyasmitek (történet, teória, kép), amit szívesen megosztanátok itt (fontos, főleg a képek esetében, hogy saját legyen!), küldjétek csak nekem emilben, vagy akárhogy. Ha önkényesen úgy ítélem meg, hogy baromijó, akkor egy csodálatos “Szájberhekker sámán vagyok” oklevelet adok ajándékba, meg persze kirakom az oldalra.

És most ragadom meg az alkalmat, hogy az oklevél készítő pályázatot kiírjam, hogy megmozgassam a kreativitásotokat (és mert rajzolni nem tudok). A legjobbak kapnak egy sárga, műanyag, a stábunk által dedikált kiskacsát.

Szabi

Vélemény, hozzászólás?

