Tesco titok

Egy ideje a neten kering egy Tesco titok nevű, kb. hetven oldalas pdf file, gondoltam belepillantok. Nos, valóságosnak tűnik, bár az ilyen dolgokkal kapcsolatban mindig megvannak a fenntartásaim. Lényegében egy benfentes Tescós kiborítja a bilit, és leírja a Tesco belső működését, hogy mi mindent művelnek, hogyan lopnak, stb. Nem fogtok tőlem lopási tanácsokat kapni, de egy pár dolgot azért mondok, hogy mi van az írományban, és mi a véleményem róla.

Mindenki a maga malmára hajtja a vizet, így meg sem lepődtem azokon a kis csínyeken, ahogy az ott dolgozók némi aprópénzhez jutnak, piát csempénszek ki a biztonsági őrökön keresztül az esti partihoz, vagy csak próbálnak nem éhenhalni munka közben. Igazából ezért nem is ítélem el őket, ha megtehetik, hát tegyék, a vevőket ezzel nem károsítják, a Tesconak ez az összeg elenyésző, az ő közérzetük meg már egy csomag gumicukorkától is jobb lesz. Vannak egy fokkal nagyobb értékű ténykedések is, pl a termékek 80%-kal való leárazása és egymás közt eladása, de még ezt sem sajnálom tőlük, ha lehetőség van rá, talán hiba lenne nem megtenni, inkább azt sajnálom, hogy nekem nem szólnak.

Sokkal csúnyább dolog, amikor összeszövetkeznek az emberek, hogy a kamera épp egy vásárló nénit bámuljon, a biztonsági őr meg épp bekösse a cipőit adott időben, vagy amikor az őröket kijátszva az alkalmazott kipakolja a raktárat, már amennyit tud. Lopni csúnya dolog, de mivel a Tesco egy olyan baromira nagy cég, a vásárlókat meg nem károsítja, hát legyen, elég nagy kockázatot vállalnak a vagánykodók úgyis, nem kövezem érte őket, csak aprópénzről van itt is szó, ha a Tesco forgalmát nézzük. Még afelett is elnézek, hogy a parkolóban lebzselő hajléktalanok napidíjat fizetnek a placcért, ez nyílt titok volt eddig is.

Mint ahogy az is nyílt titok, hogy mindenki korrupt. Lefizetik a beszerzési főnöktől az osztályvezetőig az egész pereputtyot, hogy megvegyék a vacak árut és még jó helyre is rakják, meg reklámozzák, hogy fogyjon is. Lejárt szavatosságú kajákat címkéznek át, vagy a már rossz csirkéből grillcsirkét varázsolnak. Nagyiparban megy a vásárló megvezetése, amiből néha tényleges kárunk származik, legtöbbször viszont csak buták vagyunk és bedőlünk nekik és mindenfélét megvásárolunk, amit nem is akartunk. Egy részről azt mondják, hogy a Tesco az nem egy áruház, inkább egy raktár, az alkalmazottak nem azért vannak, hogy minket kiszolgáljanak, ők azért felelnek, hogy a raktár szépen rendezett legyen, másrészről ránk akarnak sózni mindent, és amikor egy leértékelt dolgot vásárolok, akkor mindig bennem van a kisördög, hogy ez amellett, hogy szar (mert azt árazzák le, ami nem fogy, és na vajon miért nem fogy…) még milyen bajai vannak. Persze segítséget ritkán kérhetek, hiszen ez egy raktár, nincsenek itt eladók, csak pár osztályon. Az eladási rendszernek is vannak hibái, pl nem a ténylegesen legolcsóbb termék a legolcsóbb, vagy lehet, hogy amire a kasszához érünk, addigra azt mondják, hogy szorri, ez már nem akciós, ekkor vagy nem vesszük meg, vagy a pár száz forintunkért mehetünk sorbanállni a vevőszolgálathoz, szóval olyan dolgok ezek, amik odafigyeléssel megoldhatók lennének, hogy ne a vevő szívjon.

Egyértelmű, hogy minél magasabb van az ember a ranglétrán, annál többet tesz zsebre a fizetése mellé, és ezért cserébe szemet huny olyan dolgok felett, amikből a vásárlóknak káruk, vagy legalábbis bosszúságuk származik.

Szóval röviden összegezve az írományban olyan dolgokról van szó, amik nincsenek rendben a Teszkó háza táján, ám ez alapján azt tervezgetni, hogy meggazdagodtok nem érdemes, a megírásának egyik célja az volt, hogy megszüntesse őket, de azért érdekes olvasmány, tanulságos lehet, ha belepillantotok.

Szabi

szerk.: Nos, most jöttem csak rá, hogy ezt kiadták, ez nem egy neten keringő pdf file, hanem egy könyv és emiatt rossz szájízem van. Egen, ahogy elnézem ez egy botránykönyv, ami azért íródott, hogy valaki jól megszedje magát, és ahogy az érdeklődést elnézem (amióta éz a bejegyzés kikerült, folyamatosan vezet nálam és a látogatóim számának felét ez hozza) meg is fogja. Egy önszorgalomból írt és szabadon terjesztett dolognál nincs oka az írónak kitalált dolgokat mondani, egy eladásra szánt könyvnél már annál inkább, hogy a jónép vegye. Nem lepődnék meg, ha a Tescoban is hozzá lehetne jutni (: Mindenesetre jó nagy adag szkeptimizmussal olvassátok.

Szabi

Reklámok

50 hozzászólás to “Tesco titok”

  1. Szia Szabi! plíííz kuldd el nekem a mailomra keresztenyakos@gmail.com azt a pdf filet!!!

  2. Szia Szabi! Nekem is küldd el plz a köv. címre: marton01@citromail.hu . Előre is köszönöm

  3. SZia SZabi! LÉgyszi nekem is küldd el, én seholse találom a neten! :( hoopihe@gmail.com
    Köszi

  4. Megvolt, rendkívül szórakoztató olvasmány, nem tudom, mennyi igaz belőle, mindenesetre könnyen elképzelhető, hogy az egész az, sőt.

  5. Kérlek küld el nekem ezeket a titkokat.
    Köszi. shrek41@freemail.hu

  6. shrek41, a te kommented fölött kettővel van egy “innen letudjatok tolteni:” felirat, alatta pedig egy link. Kattints rá kérlek (;

  7. Beleolvastam a pdf-be, háát nem lepődtem meg őszintén szólva. Már csak azért sem, mert korábban dolgoztam árufeltöltőként egy másik hipermarketben. Annyira durva dolgokat nem tapasztaltam, de ugyanúgy szétlopják az áruházat a dolgozók, megvannak az idegbeteg fkalap főnökök.Hogy példákat mondjak: a raklapmozgató békák száma valamiért folyamatosan csökkent:), valamilyen úton módon eltűnt egy raklap Unicum, a jól ismert kamionos áru eltűnését már ne is említsem; sorolhatnám az ilyeneket…Meg ugye dúlt a hatalmi harc a menedzserek között, amit adolgozók szívtak meg.
    Üdv, szép napot.

  8. Szia!

    Légyszi küldd el nekem! Előre is köszönöm!!
    ani870719@freemail.hu

  9. Könyörgöm, olvassátok el a többi kommentet, mielött újat írtok.
    http://lymmz.vonz.hu/blog/?p=48

  10. Ha valóban jónak találjátok az irományt – függetlenül attól, hogy szkepticizmussal fogadjátok-e vagy sem, de mivel olvasmányos, szórakoztató, elgondolkodtató -, igazán szánhatnátok rá 1.990,-Ft-ot, hogy megvegyétek a könyvet, ezzel is kifejezve az író felé az elismeréseteket. Szerintem megérdemli, hogy keressen is rajta. Ha igaz amit leírt, akkor azért, mert tényleg jól kicsesztek Vele, ha nem igaz, akkor azért, mert ilyen klassz könyvet írt. Így vagy úgy, de megérdemli. Tesco-ban nem láttam, de a levelet igen, amiben a Tesco a pereskedést tervezi: a hivatalos blog oldalon.

  11. kapja be az író, nem igaz a fele se. nem kocsitologató írta az biztos: vazzatok meg mocskok

  12. […] osszes Tesco Titok blog bejegyzeshez, amit csak talalt. Talalkozhattunk ugyanezzel a hozzaszolassal braincrack-nel, a blogter-en es meg a kreta magazinnal is, ahol nem a konyv volt a […]

  13. heloo pls nekem si kulddel nagyonérdekel!:D:D:D
    sp3333boy@freemail.hu

  14. Szomorú hogy ez a helyzet, de nem egyedi kis hazánkban.

  15. hello! pls nekem is küldd el! itt a címem: helllboy@freemail.hu

    u.i.: 3db l-el

  16. Hi!Megkerhetnelek ra h. kuld el nekem e-mailben ezt a PDF-fajlt?
    Elore is koszi!

  17. Csak mert en is lattam egy-ket dolgot, (3 honapig ott dolgoztam)
    Kivancsi lennek ra nagyon.
    Thank you!

  18. Most írom le kb harmadszor. Olvassátok el a többi nyamvadt kommentárt, van link köztük, ahonnan le tudjátok tölteni. Nem fogom senkinek se küldözgetni.

  19. Hali. Lécci nekem is küldje el valaki a postmaster@crisz.axelero.net címre. Előre is köszi

  20. ha lehet nekem is : suszka@freemail.hu kössz

  21. csak azért kérem,mert nem jön be azon a linken,amit beirtál.

  22. Jah, igen, látom, lymmz blogja tényleg nem elérhető, viszont én már töröltem \=
    Ha valaki tud linket, plz ossza meg velünk (=

  23. ITT A PDF
    chopperfield.uw.hu/tesco.pdf

  24. Köszi szépen ^^

  25. Hali!A kettesről tudna valaki adni egy új linket,mert az előzőről már törölték.

  26. Nice ^^

  27. Balassa Timea Says:

    Szia Szabi,
    kiváncsi lettem én is…elkezdtem keresgélni a könyvet de nem találtam,pedig tényleg érdekes lehet!Látom azért rajtam kívül mást is érdekel,ha nem nagy kérés szeretném ha nekem is elküldenéd ezt a pdf filet.
    előre is köszi :Timi

  28. Balassa Timea Says:

    ezer bocs,
    először tényleg jó ha beleolvas az ember a többibe
    köszi

  29. Őőőőőőőőőőő, semmi baj, nincsmit (:

  30. Szimics Ádám Says:

    Sziasztok! Valaki legyen oly kedves és küldje el nekem a Tesco titok pdf-t! Ide kérném: szimicsadam@freemail.hu Előre is köszönöm!

  31. hát ez quva jó :)) most olvastam el a könyvet, de akkora hatást gyakorolt rám,hogy futkosott a hátamon a libabőr :)) Én is dolgoztam “droidként, rabszolgaként” alias árufeltöltőként a Tescoban, és nagyon sok közös vonást véltem felfedezni, úgyhogy nem híszem hogy ez egy kitalált story lenne, ha meg igen, akkor minden elismerésem, mert baromi jó a szerző stílusa, a könyv mondanivalója, felépítése! Mindenesetre eddig is undorral menten Tescoba, ezután 2x-er is megondolom hogy betegyem-e a lábam oda:))

  32. nekem is vki elküldhetné mert vki már megtette csak nem tudom megnyitni előre is köszönöm email: juanpabloraba@freemail.hu

  33. szentem nem a tescot minősíti, hanem az ott dolgozókat, meg a cégeket, a képviselőiket, stb., nem mr. tesco teszi amit tesz…

  34. nekem is küldje el valaki…pleeeeeees:)valter1976@citromail.hu

  35. Üdv! Nekem ne küldje el senki, csak mondja meg hogy honnan szedhető le a 2. rész. Köszi aki megteszi!

  36. A korábbi linkek már nem mennek. Ha esetleg megtalálom elöbb akkor majd én fogom ide berakni.

  37. Én régen még letöltöttem és most megtaláltam akinek még kell annak szivessen elküldöm csak dobjon egy mailt a galszman@gmail.com-ra

  38. Innen leszedhetitek az 1 és a 2-t is egyben.
    A T. titok 2 inkább csak olvasható, de lehet próbálkozni a nyomtatással is, nekem ment.
    http://rapidshare.com/files/85713377/konyv.rar

  39. braincrack torrent portal!

  40. uhh ez nan zsír lehet! XD

  41. Mint volt dolgozó azt mondom, min. 75%-a igaz ami le van írva. :)

  42. Volt Tescos Says:

    Ami a könyvbe le van írva az igaz a fönökök papolnak NE LOPJ de ők annál többet lopnak.95%-a LOP de ők a jók szemét banda.

  43. Volt Tescos Says:

    A legnagyobb szemét Mészáros Tibor a fő gonosz.

  44. szia kérlek küld el a mailomra a titkokat köszönöm:D

  45. a tesco oktalanul is elbocsájt embereket és aztmondja olyan mint ha eltenné a kamerábol ugy látszik
    de a bizt .szolgálat nem taláél semmit ennek ellenére kirugtak .
    aztkivánom költétek a pénzt gyogyszerre de szivgyogyszere !!
    mocsadékok !!

  46. légyszi küld el a tesco titok 1,2 pdf-et címemre,üdvMax

Vélemény, hozzászólás?

