Maradjunk inkább csak barátok

Az ímént belerúgtam véletlenül a zuhanyzóba, majd ez a hihetetlen sokk után elkezdtem azon gondolkodni, hogy mik azok a kellemetlen, sőt, rossz dolgok, amik bizonyos rendszerességgel előbukkannak az ember életében, és ekkor ugrott be az a mondat, amit az ember fia nagyon nem szeret hallani: “maradjunk inkább csak barátok”. Sajnos az életünk részét képezi ez a mondat, elő is szokott kerülni különböző beszégetésekkor, főleg ha pár tucat korsó sör is be van vonva. Valakitől hallottam egy remek hasonlatot rá:

Ez kb olyan, mintha elmennénk egy állásinterjúra, ahol azt mondják, hogy “Igen, ön minden követelménynek megfelelt, igazából ön a legalkalmasabb a munkára, de nem fogjuk felvenni. Viszont egy csomó, magánál sokkal rosszabb jelentkezőt fel fogunk venni, tulajdonképpen bárkit, csak magát nem. De ne keseredjen, rendszeres időközönként fel fogjuk hívni magát, hogy elpanaszoljuk, hogy az épp aktuális milyen rosszul végzi a munkáját és akár még tanácsot is fogunk öntől kérni. Köszönjük a jelentkezést.”

Szerintem inkább a “nem szeretnék veled mutatkozni, hozzád érni meg végképp nem és különbenis szar arc vagy” kedvesebb formájú tálalása…

Mielött elindulna a susmus, nem, nem hallottam ezt a mondatot mostanában. ( És remélem nem is fogom. ) Viszont a véleményetekre kíváncsi vagyok. Tudom, hogy jópáran látogatják az oldalt (van itt nekem egy számlálóm, ami elől nem tudtok elbújni, mwhaha) és szeretném, ha egy kicsit ti is megnyilvánulnátok. Szerintetek melyik idézet helytállóbb? Egyik, másik, mindkettő, egyik sem? Bújjatok elő, váltsatok ‘gépelő sámán’ üzemmódba és mondjátok jól meg a magatokét!

Szabi

Reklámok

3 hozzászólás to “Maradjunk inkább csak barátok”

  1. hat, csajozni nem ugy kell, hogy mar a lanyok bugyijaban izzon valami es `ajanljak fel’ magukat? :)
    nem mondom, hogy mindig, de nekem ez most bejott, elegge.

  2. Második idézet.

  3. A két idézet nem összehasonlítható.
    Az első cinikus, találó, a második dühös-depressziós – de nem ugyanabból a szemszögből közelítik a témát.
    Egyébként ez van, ez egy asztrál-világ, csak az érzelmek számítanak és semmi más.

Vélemény, hozzászólás?

