Szörcs

Nézegettem, hogy milyen szavak keresése után terelődnek az emberek erre a blogra (igen, unatkoztam) és meglepődtem. Hogy továbra is a “tesco titok” kifejezés hozza a legtöbbet a konyhára, az oké, hogy az emberek italreceptek után kutakodnak, az dícséretes, hogy a pina szóra is van találatunk, az remek, nade könyörgöm, ki keres rá arra, hogy “küszöbmajom”?!

Interrogator kollega az új Shop Stop film kapcsán említette meg, de amúgy használja bárki is a hétköznapi élet során azt a szót, hogy küszöbmajom?

Ehh

Szabi

Reklámok

8 hozzászólás to “Szörcs”

  1. Hehe…tényleg, megnéztem a küszöbmajomnál harmadikok, de ami az igazán frankó, hogy a Seggből-szájba szóra keresve elsőnek dob ki minket!!!:D
    a küszöbmajom pedig úgyis most jön újra divatba!:D

  2. Oh, akkor örülök neki, hogy mi alakítjuk a trendet d= (;

  3. Vajon hogy jukadtam erre az oldalra?

  4. […] A múltkor már kiakadtam egyszer azon, hogy milyen keresési találatok után kerülnek ide az emberek, de azt hittem, hogy a […]

  5. elsőre titeket hoz fel.
    shop stop 2.
    ma ment.
    hát igen.
    gratulálok : DDDDD

  6. dejó.. rákeresek vmirre és idelyukadok ki :D:D:D:D:D egyébként arra akartam rákeresni, hogy vajon tényleg rasszista jelentése van-e. hát itt nem tudtam meg ugyhogy szörfölök tovább … köszi az élményt :P

  7. csak ennyit mondok , küszöbmajom :D
    google rulez

  8. Háhhááá… én is a “küszöbmajom”-mal keveredtem ide :D

Vélemény, hozzászólás?

