Tavasz

Eredetileg egy gonoszkodó bejegyzést szerettem volna írni a sok kidobott karácsonyfáról, de nincs hozzá szívem ilyen szép időben. Szedjétek elő a nyári dzsekit, alá egy rövidujjú, hagyjatok félbe mindent, hívjatok fel egy pár havert és menjetek a legközelebbi parkba közterületen alkoholizálni. Vegyetek ki egy szabad délutánt és élvezzétek ki ezt a kis januári tavaszt.

Odafele útra az mp3 lejátszóból szedjétek ki a mindenféle világégessel és hasonló dolgokkal foglalkozó zenéket, tegyetek valami kellemes imót a fejetekbe, hagyjátok a francba a vizsgákat és az összes többi nyűgöt, ráér az majd holnap is.

És vigyorogjatok, öleljetek meg random szembejövő embereket, dícsérjétek meg a hölgyismerősök haját. Ha máskor nem is, ezen a délutánon tuti, hogy szép az élet, ha ti is úgy akarjátok. Én igen.

Szabi

4 hozzászólás to “Tavasz”

  1. ámen :D

  2. Az én délutánom naon klassz volt ;) remélem még sokan vannak így vele.

  3. en az egyik ilyen `dejomelegvan hol a rovidujju meg a borsodi’ tipusu delutanon ugy megfaztam, hogy megdontottem a zsebkendofujas vilagrekordjat

  4. […] Most már nincs tavasz, így megejtem a beígért Karácsonyos […]

Vélemény, hozzászólás?

