Brutális pina

A múltkor már kiakadtam egyszer azon, hogy milyen keresési találatok után kerülnek ide az emberek, de azt hittem, hogy a “küszöbmajom”-nál rosszabb sosem lesz. Tévedtem. Majd’ lefordultam a székről tegnap, amikor rájöttem, hogy valaki a “brutális pina” kifejezés kapcsán jött a blogomra, de ez még semmi, rákerestem én is, és olyat láttam, amitől nem tudtam eldönteni, hogy röhögjek, rohanjak ki sírva a konyhába vagy legyek Interrogator kollegára eszetlenül büszke, ugyanis a “brutális pina” bepötyögése után elsőként dobja fel a gúgli ezt a blogot, még a pina.hu-t is megelőzve (és remélem most elégszer írtam le, hogy “brutális pina” ahhoz, hogy bebiztosítsam még egy darabig ezt a kitüntető helyet). Abba pedig nem merek belegondolni, hogy mit csinálhat egy brutális pina az ember hímtagjával. Áh, késő, vizuális típus vagyok, látom magam elött, ahogy az arra tévedt kukit a kigyúrt benga állat ütlegeli, tárgyakat vág hozzá… ebből akár képregényt is lehetne csinálni ^^

Az elöbbi gondolatmenetet inkább befejezem és a segítségeteket kérem egy kis gúglihackhez. Írjátok ide kommentekbe a legbetegebb szópárokat, amik eszetekbe jutnak és a legjobban tetszőből írok egy cikket, amit aztán linkeljetek, ahol csak tudtok, hogy a keresési találatok közt magasan legyen. Hogy miért jó ez? Szerintem vicces.

Szabi

11 hozzászólás to “Brutális pina”

  1. fitymarekettye :D

  2. anál kanál

  3. Lacidelson Says:

    Milyen seggmániások vagytok xD

    Babosbödön; Kőpusztaparaszti (helységnév by me)

  4. Biharbasznád (helységnév), Buflákjohny (becenév XD ).

  5. kecskecsecsecske

    kaksfütty

    tücsökcsöcs

  6. slusszpassz Says:

    makk kukkoló

    Amugy ez milyen oldal.Fingom nincs. CSak web képregényeket kerestem. Mégcsak nem is egy brutál pinaninnót.

  7. Tendo musculi bicipitis brachii capitis longi
    Rittyentett hőzönbőzön
    Megszentségteleníthetetlenségeskedéseitekért

  8. Hereverő heverő, japánkuki tekerő

    teveherecserekereskedelem

  9. Sunci munci,faszakasztó,puciinnumináló szer,pinakielégítő részecskesugárzás,pucisimogató nukleáris atommag,mell szopogató intenzitás,szarszétverőautomatazokniskiságy,élvezetbiztosítós automatahabverő,gigantikus puncinyalogató gyorsítómodul:D

  10. sumasuna sunátor,orgazmus nagyobbító csiklószorító,csiklóizgató élvezet diktáror,faszmeresztő puncimágnes…..:D

Vélemény, hozzászólás?

