Black Sheep – avagy a vérbirkák támadása

birkakis.jpg Black Sheep. Ez a címe a Torontói Nemzetközi Filmfesztiválon bemutatásra kerülő, új-zélandi horror-komédiának. A történet egyszerűen lenyűgöző, a bégető fűnyírógépeken genetikai kísérleteket hajtanak végre, minek következtében megvadulnak, és az embereket kezdik el enni. Igazából a szektás kacsáktól, a megkergült ludakon keresztül, a vámpírszúnyog invázióig minden elöbb jutna eszembe, de még a legrosszabb rémálmomban sem gondolnék vérbirka-invázióra. Remélem ebből a filmből is lesz akkora kultusz, mint a Gyaloggaloppos nyúlból. Ha itthon is vetíteni fogják, én az első sorban leszek majd, az tuti (;

Szabi

Reklámok

5 hozzászólás to “Black Sheep – avagy a vérbirkák támadása”

  1. WÁÁÁSZTÁKÚRVA!!!!!! ez mennyire trúú!!!! bazd, nekem ez kell!! amúgy nekem mindig is gyanúsak voltak ezek “békés és szelíd” állatkák!!! köszön szabi, szereztél egy jó napot most nekem!!!:D

  2. Szerintem naon állat lesz ez a film… az előzetest megnézve… kár hogy nem beszélnek.. csak bégetnek… mind 1 a lényeg, hogy szerintem fain lesz! :D -Cs-

  3. Jobb,mint a legtöbb vígjáték! A koliban megnéztük a többiekkel,és bele vagyunk zúgva. :) Vmi eszméletlen ez a film!

  4. Nagyon komoly én is nemrég néztem meg…az a poén hogy nővéremék is birkákkal foglalkoznak, van nekik kb. 70-80 db. Aztán ha azok bevadulnának legyalulnák a falut :D
    Isten jó ez a film!!!

Vélemény, hozzászólás?

