Supernem turné – Pécs, IH, 070217

Végre eljutottam egy Supernem koncertre, ezzel bepótolva egy nagy-nagy hiányosságom. Elöljáróban annyit, hogy minden pécsi szégyellje magát, aki nem jött el.

Az első zenekar a Blitzkrieg volt, akiket nem értem, hogy miért hívnak mindenhova. Eddig ahol láttam őket, teljesen elütő zenét játszottak a többiektől. A hajrázós, bőrgatyás, sörlengetős metált eszembe nem jutna pankoskodók vagy hácé zenekarok közé rakni.

Őket követően sírtam egy sort a Crybabies alatt, csak annyi maradt meg belőlük, hogy a Lost Prophets To Hell we Ride c. számát iszonyat hamisan játszották.

Eztán jött a Tegnap. Őket kb másfél éve láttam utoljára, azóta volt nekik egy szünetük, most meg a Supernemmel turnéznak. Mondhatni meglepődtem. A zenéjükben iszonyatosan tetszett, hogy nagy szerepet adtak a basszusgitárnak, teljesen jó élmény volt őket újra látni.

A negyedik zenekar a Supernem volt. Nem fogok sokat írni, mert úgy tűnne, hogy be akarok nyalni nekik, pedig nem, de a koncert tényleg baromi jó volt. Kb egy kezemen meg tudom számolni, hogy hány magyar nyelven éneklő bandát szeretek, ők pedig simán benne vannak. Sőt, ha össze kellene raknom magyar együttesekből egy bulizós estét, őket tuti meghívnám. Szóval zsírosságos volt nagyon. A pécsiek pedig újfent kapnak egy fekete pontot, mert baromi kevesen voltak.

Utolsó zenekarként még a Koriander is fellépett, amiről szokás szerint, ismét lemaradtam. Pedig az Undorító pulóvért szerettem volna hallani.

Lényeg a lényeg, Tegnap koncertre menjetek majd, Pécs vonzáskörzetében élőknek tuti lesz rá a közeljövőben egy csomó alkalmuk, amúgy meg nagyon boldog vagyok, hogy végre láttam a Supernemet élőben.

Ámen.

Szabi

(:

Reklámok

Egy hozzászólás to “Supernem turné – Pécs, IH, 070217”

  1. jo seggnyalast!

Vélemény, hozzászólás?

