Törlési gondojaid vannak?

torles1.jpgGyermekkorom nagy problémájával szembesültem újra a minap, az Ádám és Éva című(amúgy eléggé sablonos) filmben is. Ez meggyőzött és felbátorított, hogy nem csak én küzdöttem ilyen problémával, hanem a társadalom bizony elég nagy százalékának kardinális problémát jelent és erről biza beszélni kell. Nos, mielőtt nevén nevezném a dolgot, feltenném a költői kérdést, hogy tanítottak e titeket a szüleitek segget törölni? Azt hiszem nem kelt majd nagyobb felháborodást, ha megmondom, engem nem. Így hát a tapasztalatszerzés rögös és olykor bizony elég morbid útját kellett nekem is végigjárnom, hogy megtanuljam a fránya kakidarabokat eltüntetni a nemesebbik felem bőrfelületéről. Továbbá épp itt az ideje, hogy valaki útmutatást adjon annak a sok bunkó parasztnak(többek között kollégista társaimnak is) akik nem képesek rendben otthagyni a budit, mikor végeztek. Ez oktató jellegű kezdeményezés.

Az alapkérdés, amivel én is kezdtem, hogy ülve vagy állva kell kitörölni? Nem mindegy ugyanis, hogy peckesen felállsz, óvatosan széthúzod a farpofáidat és érzékien végigszántod a pihegő gyűrűt és környékét vagy még ülő helyzetben kissé előredőlve, oldalról, egy laza kézmozdulattal cserkészed be a csüngő vadat. Ugyanis van ilyen is olyan is, ki, hogy szereti. Számomra persze felfoghatatlan, hogyan lehetséges mindezt állva végezni, mikor az hatványozottan több problémát vet fel.

Aztán jönnek szépen sorban a részleteket feszegető apróbb, ám an(n)ál zsigerbevágóbb kérdések: Mennyi papírt kell, érdemes ehhez a művelethez elhasználni? Szépen hajtogatva vagy hóbortosan összegyűrve használjuk a papírt? Hányszor kell végigsikálni? Lentről felfelé vagy fentről lefelé érdemes e? és még sok egyéb izgalmas kérdés, amire minden egyéni felhasználó kacagva mondja a választ, hogy ez vagy az, csak ezek a kérdések nincsenek feltéve, ezért a válaszok sem egyértelműek. Ugyanis mindenki másképp csinálja.

Tulajdonképp egy társadalmi vitát szeretnék itt kirobbantani, hogy kiderüljön az igazság és választ találjunk az emberiség nagy kérdésére: Hogyan kell segget törölni???

-42.

– Interrogator –

6 hozzászólás to “Törlési gondojaid vannak?”

  1. lool
    Sztív panaszkodott valamelyik nap, hogy az egyik volt lakótársa milyen baromi sok vécépapírt használ a művelethez, és hetente elfogyott egy tekercs.

    Mondd, milyen problémákat vet fel, ha állva törli az ember? o.O

  2. Sokkal jobban szétpacsmagolhatod a popsidon. Meg ha nem haraptad el időben a végit akkor forgolódás közben, kipötyoghta a maradék!gondolom én…:)

  3. az a baj, hogyha felállsz, és utána törtlöd, akkor a felállástól összeszoruló farpofák szétkenik a szar a bőrön és a szőrön, sokkal nehezebb úgy tisztítani. én előrehajolva szoktam, illetve fosás után, amikor nagyon kásás a környék, akkor én ülés közben előtörlöm, és utána állok fel.

    MG

  4. illetve addig kell törölni, amíg kicsit is szaros a papír.

    MG

  5. LOL
    Ha guggolsz az ülőkén, mint Bruce Lee, akkor elsőre rájössz, az az ideális póz a törléshez. Komolyan. (És mellé se tudsz sz*rni, mint Bruce a filmben :)
    Egyébként – pusztán logikai alapon – felváltva kell törölegetni, egyet előre, egyet hátra :))
    Ja, és még egyszer LOL

  6. Kocsmás József Says:

    én személy szerint régebben amikor még nem drótkefe szerű képződmény, hanem finom puha pihékbőlk áltt a szőrzet csak ülve lefelé töröltem kb 3 – 4 adag(5 perforáció tépéssel) töröltem ki ugy h utánna félbehajtottam és ugy is megtöröltem , persze h ülve vagy állva azt befolyásolta az ülőke mérete viszont amióta kifejlődött egy a durva kemény fekete drótkefeszerű szörzet pár balesetes fékcsík után rájöttem h oda vissza is kell mert így érhetjük el a kivánt tisztaságot azóta csak három perforációnyi papirt használok mert az se nem sok se nem kevés és még spórolok is vele sokat amúgy én 3 nap alatt elhasználok 1 tekercset egyedül de van amikor olyan makacsak a foltok hogy akár kétszer annyit el kell pazaroljak a higiéniai állapotom megtartása érdekében

Vélemény, hozzászólás?

