Óra

A Braincrack crew (ehe, azaz Interrogator meg én) nem meglepő módon filozófia órán járt. Ez már alapjáraton veszélyes néha, viszont ha össze vagyunk zárva több órán keresztül, az egyenesen katasztrofális következményekkel jár. Nálam tegnap ekkor szakadt el az utolsó szál, ami a fejemet felemelve tartotta, és ekkor borultam a padra röhögve:

amibe szerelmesek vagyunk, az a szerelem (mondja az előadó)

nem, az a pina (mondja Interrogator kollega)

Ezután nemsokkal Interrogator kollega feldugta az egyik szakáll-szálát az orrába, majd békésen szunyókálni szenderült (viszont túl hamar felébredt, és nem volt időnk telerajzolni kukikkal a fejét, hüpp). Ajvé.

Hjah, a rajz szintén Interrogator kollegának köszönhető (:

A félreértések elkerülése végett: nem azért írtam ezt most, mert bármilyen kritikával szeretném a magatartásodat illetni, sőt, teljesen megértem (elvégre én is ott voltam, tudom mit kellett átélned), viszont vicces. Vagy nem?

Szabi

Reklámok

Egy hozzászólás to “Óra”

  1. tök szépen rajzolok!!!

Vélemény, hozzászólás?

