Kedvenc játékaim #2

Ahogy ígértem, íme a kedvenc játékaim bejegyzés folytatása. A játékdózis.hu-ról hármat (négyet) ízelítőnek az ld50-re írtam, nem mondom meg, hogy melyikeket, kattogjatok, ha kíváncsiak vagytok. Itt pedig három nagy kedvenc. Egy régi, egy még régebbi és egy viszonylag friss.

Icy Tower, ez hetedikes korom környékén lehetett. Bevallom töredelmesen, akkor Icy Tower függő voltam. Amikor bekapcsoltam a számítógépet, észre sem vettem, és már kattintottam is a játék gyorsikonjára. Ha már egyszer elindult, gondoltam játszom egyet, de csak egyet… persze. Én tartottam a haverok között a kombó-rekordot. Sajnos András (igen, ugyanaz az András, aki a Mind Gamet meg a Cat Soupot ajánlotta) szintrekordját nem tudtam megverni, de a kombók miatt pontban akkoris én vezettem. Remélem ez a bevezető elriasztott mindenkit attól, hogy feltegye, de ha mégsem, én szóltam. Képet a netről vadásztam nektek, nem merem feltenni, hogy szkrínsotoljak.

Chicken Invaders 2. Ez már a középiskolás évek végefele volt nagy sláger. Ha lukas óránk volt (vagy lógtunk), ezt nyomtuk. Ketten a csirkeinvázió és a főcsirke ellen. Csak úgy repdestek a végtagok. Nem kis magabiztossággal állítom, nagyon profik voltunk.

Counterclockwise. Ez a legújabb agymenés, amit még nem említettem. A játékosok falat húznak maguk után, minek köszönhetően a tér 2 perc alatt úgy fog kinézni, mint egy útvonaltervező bemeszkalinozott lidércálma. A cél, hogy szétlőjük a másikat, miközben nem megyünk neki semminek. És hogy ne legyen olyan egyszerű, csak 90 fokban lehet fordulni. A minap összefutottam azzal a kifejezéssel, hogy “zsírsárkány”, a jelentésének késöbbi pontosításáig önkényesen a “nagyonzsír”, avagy “zsírosságos” szinonímájaként könyvelem el, és azt mondom, hogy ez bizony egy zsírsárkány játék. Ajvé.

Szabi

Reklámok

5 hozzászólás to “Kedvenc játékaim #2”

  1. nem tom elinditani hogy kell elinditani? ird meg köszi siépen szia!

  2. csá!!!!! Ricsi!!!!!!mizu?szia irj vissza köszi ricsi!!

  3. zseretném hogy eltudnám küldeni nektek ezt

Vélemény, hozzászólás?

