Szerelmes vagyok

Lassacskán jön a tavasz, napsütés, a madarak csicseregnek, a fák virágoznak, a miniszoknyák előkerülnek, én pedig az rss olvasómban megpillantottam egy csodálatos UMPC-t.

Kis bevezető, a korábbi szerelmem a Sony Vaio UX sorozatának egyike volt. Praktikusságra törekvő ember lévén (szeretem, ha a két napi létezésemhez szükséges cuccok elférnek egy szimatszatyorban) a laptopokat túl nagynak találom, maximum egy 12 colosat tudnék elképzelni magamnak, de hát azok baromi drágák. A másik véglet a PDA-k, amik viszont túl kicsik, gyöngék, alig van rajtuk hely, szóval egy olyannal nem nagyon tudnék mit kezdeni. A kettő között pedig ott vannak az UMPC-k, azaz Ultra-Mobile PC-k. Kicsik is, van bennük vas is, persze nem olyan izmos, mint egy rendes laptop, de a célra teljesen jó. Szóval ők az ideális középút. A szegényes felhozatalból eddig a Vaio volt a kedvencem. Kapcsolatunk szigorúan plátói volt. Letöltöttem róla képeket, ahogy kicsomagolják a dobozából, az usb-jébe dugdosnak dolgokat, bedokkolják… *sóhaj* Viszont szert tenni egyre természetesen nem tudtam, hiszen finoman fogalmazva ortó mód drága.

És most, ráleltem egy másik gyöngyszemre. A kijelző megdönthető, így le is lehet rakni, de le is lehet hajtani, hogy taperoljuk. Minden bizonnyal nagyon izmos, hiszen a retek Windows Vistát is futtatni bírja, viszont mégis kicsi, azt mondhatom, hogy ideális. Gyanítom vele is plátói kapcsolatom lesz. Csak az év harmadik negyedében fog megjelenni, de biztos, hogy megkérik majd az árát.

Az egyetlen ellenérven az UMPC-kel szemben, hogy valószínűleg van egy csomó olyan funkció, amit a drága gyártók linuxra nem láttak el driverekkel, de az ő kedvéért talán még arra is fanyalodnék, hogy újra Windowst használjak. De csak legvégső esetben. Csak akkor, ha máskülönben elkezdene füstölni és le akarná harapni a jobb mellbimbómat és a bal herémet, hogy aztán análisan inzultáljon az akksijával. Minden egyéb esetben linuxot tennék rá. Utolsó megoldásként talán a Windows XP szóba jöhetne, de hogy egy ilyen szépséget Vistával nem kínoznék, az tuti. Akkor viszont én erőszakolok meg valakit, ha csak Majkroszoft szoftverrel együtt lehet majd a drágához jutni, bár ezt kétlem. Remélem. Ugye?!

Love is in the Air. [=

Szabi

Reklámok

3 hozzászólás to “Szerelmes vagyok”

  1. egy guminő is elfér a szimatszatyrodban.

  2. Még nem próbáltam, de majd Bözsit belegyömködöm, miután Tams megvette, feltöltötte héliummal és megsétáltatta a városban. És persze kaptam egy ilyen umpc-t, hogy tesztelni tudjam, hogy elfér e mellette.
    (vagy nem Bözsinek fogjuk hívni?)

  3. akár bözsi is lehet. azt hiszem nem a neve lesz a lényeg.

Vélemény, hozzászólás?

