Maximum the Hormone – Buiikikaesu

Aki a “Maximum the Hormone” bandanév láttán felkapja a fejét, annak nem kell külön bemutatnom őket, akinek pedig nem mond semmit, az kezdje el sürgősen nézni a Death Note nevű animét, mely nyitó- és záródaláért a 20. résztől ez a banda a felelős. Mivel a Death Note-os számok baromi jók, nem bírtam megállni, hogy ne hallgassam meg az albumot is. Kb olyan, mintha a System of a Downt és a Red Hot Chilli Pepperst összegyúrnánk, és mindkét véglet felé elhúznánk.

Ha nem lenne ilyen szép idő, és ha nem lennék az utóbbi napokban teljesen megkattanva, akkor nem biztos, hogy tetszene, így viszont élvezetes az album. Bár főként japánul énekelnek, de ettől függetlenül egész európaias a hangzása (nincs meg bennük az a tipikus j-rock vonás, hogy megfájdul tőlük a fejem [= )

Mindazonáltal tagadhatatlanul japánok, az egész albumot egy teljesen zakkant sokszínüség jellemzi. Pop-punk-rock-hardcore, ha stílusilag be szeretném őket határolni. Néha deszkáspankos riffekre dalolásznak, néha ennél is lágyabbra veszik és teljesen poppos női éneket hallhatunk, majd a következő pillanatban már mélyen kaszaboló gitárokra hörögnek gyomorból. Elsőre nehezen tudtam megemészteni, hogy egy számon belül ekkora stílusbeli különbségek vannak, és egyik pillanatról a másikra váltják egymást, meghallgattam még egyszer, aztán most már az mp3 lejátszómon is ott figyel az album.

Nem fogok számonkénti elemzést tartani, inkább itt egy kis ízelítő:

What’s up People? (Death Note nyitódal, ez az egyik legdurvább számuk)

Zetsubo Billy (Death Note záródal)

Koi no Mega Lova

Maximum the Hormone @ myspace

Ez a link meg nincs itt, egy nap után töröljétek, mert a zeneletöltés csúnya dolog (;

Szabi

20 hozzászólás to “Maximum the Hormone – Buiikikaesu”

  1. ezjóóó… ez kell!!! adjad!!!

  2. bevallom nem kis gyanakvással kezdtem bele, szintén a j-rock műfajról alkotott sztereotípiám miatt.
    de ez hatalmas. :DD

  3. amúgy miért bandzsít éneklés közben????ez is ilyen japó bigyere?
    :D

  4. […] update 2: Útközben a Maximum the Hormone legutóbbi albumáról (amin a What’s up People és a Zetsubo Billy is megtalálhato)  egy kis ajánló is készült. […]

  5. nincs másik albumuk?
    Rokkinpo Goroshi

  6. Rokkinpo Goroshi

  7. widdershins Says:

    Aso! ^^ Magyarországon is némileg ismert, dejóóó! :D Hehe, nem szoktam ilyet hallgatni blackmetálos létemre, de mivel nagy animefanatikus is vagyok, ezt nem tudtam kihagyni! Hogy meglepődtem h magyarul is írnak róla… XD

  8. Ha nem japó nézi az elötte lévő mikrofont az is bandzsi lesz :P
    A dagi meg alapból az szerintem :p
    Máshogy még nem láttam Xd Hatalmas banda, én már ismertem ezelött is. Kuva nagy :p

  9. Nem tudom, de én az ilyesmi zenéknél általában “bonyulultabbakat” hallgatok, legyen jazz vagy metál… De ez annyira fülbemászó, hogy minden estte lefekvésnél hallgatom… IMÁDOM!

  10. […] Ha egy kicsit japánabb, de még mindig emészthető japán zenét szeretnétek, akkor hallgassatok Maximum the Hormonet. […]

  11. piszok nagy ez a zene. nekem mondjuk a chu chu-s számuk (a 11.) jön be nagyon…

  12. Naon nagy zeneker!(amugy csak 12 vagyok XD)
    És most ez haát ez állati zene!!
    A legjobb zenekar amit csak hallottam!!!
    Hihetetlen,hogy bírják ezt a tempót!!
    JA a Chu-chu naon fájdalmasan jó szám!
    de a legjobb a:Kuso Breakin Nou Lily!

  13. a banda rohadt nagy én is a death note révén ismertem meg őket és azőta megvan az összes albumuk … nem vagyok egy nyugodt természet és ismerősök állítása szerint teljesen normális se…XD és pont ezért szeretem az együttest …ők se…eszméletlen ahogy keverik számoin belül a stílusokat első hallásra bele szerettem

  14. imádom ezt az együttest! :D amikor először hallottam a What’s up people-t kicsit durvának gondoltam… de a Zetsubou Billy a szívem csücske lett, egyből :) (nagy Death Note fan vagyok :) )
    a Kusi Breakin Nou Lilly (szerintem 2 l, de nem biztos ^^’) nekem is az egyik kedvencem :)

  15. gugliból se találtam még ide^^
    jóság, kocsibólüvöltetős =)

  16. Maximum The Hormone Rulez! Imádom őket! Már kb. 2 és fél éve hallgatok Sklipnotot, Rob Zombie-t, Godsmacket, Cannibal Corpse-ot Bath Tub Shitterst (csak a legfontosabbakat soroljam) és a fülem hozzászokott az efféle számokhoz, de amikor a What’s Up People? -t meghallotam kissé “durvának” tűnt
    a Desu Noto pedig egyszerűen zseniális, ajánlom a Moviekat nagyon jók!

  17. Én Atótól ismerem már lassan egy éve ezt a bandát, de az a sügér azt mondta, hogy ezek dánok…csak most kezdtem utánanézni, egyébként nagyon tetszik :):) És furi, hogy pont itt látom a nevét, bár nyilván ezt már nem fogja látni. Na mindegy. Nekem tetszik a zenéjük, akár dán, akár japán, akár elefántcsontparti. :D

  18. Ha valakit érdekel ősszel jönnek Európába turnézni, hozzánk leközelebb Német országba jönnek. Azt még nem lehet tudni azon belül pontoan hova, de ajánlom hogy gyüjteni a many-t, azt uzsgyi ki és zúzni az első sorban!

  19. Engem a környezetemben mindenki elmebeteg hülyének néz ezmiatt a zenemiatt :S

  20. Imádom őket! Rég ota keresek egy olyan zenekert aki ilyen zenét játszik! Minden haverom hülyének nézet mikor megmutattam nekik de nem érdekel!!!:P

Vélemény, hozzászólás?

