Drumcorps

Aki ismer egy kicsit, az tudja, hogy nálam a reggel az egy nagyon kritikus pontja a napnak. Egy olyan pontja, ahol elengedhetetlen, hogy aludjak. Viszont előfordul, hogy ezt mégsem tehetem, és ezt nagyon rosszul szoktam viselni. Legtöbbször egy dühödt-berzerker-zombi szintjén állok, aki csak annyit tud mondani, hogy “hörg”, és közben agyakat szeretne enni, azzal kiegészítve, hogy utána még meg is erőszakolná a kiválasztottakat. Ebben a szörnyen kiegyensúlyozatlan állapotban valami iszonytatóan elborult zenére van szükségem, hogy úgy-ahogy embernek tűnjek és elinduljon a vérkeringésem. A Drumcorps pedig remek reggeli zene.

A Drumcorps az, amire egy hardcore techno buliban az arcok elkezdenének vadul hakkézni, és amire egy metál partiban szó nélkül mosh pit alakulna. Hogy stílusilag behatároljam, mondjuk techno-breakbeat-grindcore, hörgéssel, üvöltéssel, gitáros darálással, tört ritmusokkal és az égben járó bpm-mel.

Az egészet egy szem gyermek, egy bizonyos Aaron nevű arc csinálja kb. két és fél méternyi tekerővel, csavaróval, billentyűvel, gombbal, karral, és egyéb bigyerével. A nuskullon még interjút is olvashattok vele. Fellépésekkor néha egy-egy személy betársul, hogy élő ének vagy gitár legyen, ami ott a helyszínen nagyon állat lehet, de a youtube-os videók, amiket találtam olyan szörnyen vannak összevágva, hogy inkább nem rakom ide őket. A Drumcorps honlapján van úgyis videóanyag, ha arra vágytok.

A kedvenc számom a Botch Up and Die, hallgassátok meg myspacen (;

drumcorps @ homepage

drumcorps @ myspace

drumcorps interjú @ nuskull.hu

Szabi

3 hozzászólás to “Drumcorps”

  1. A drumcorpse annyira nem jött be. sőt.:)
    amúgy a faszom az a vad HAKKÉZÁS???

  2. Hakkézásnak hívják a hardkór technóra lejtett táncot. Első ránézésre kb a helybenfutáshoz lehetne hasonlítani…… most szedelőzködöm, de majd este keresek jó kis youtube-os videót neked (;

  3. Aaron Spectre ill. a Drumcorps a legjobb zene amit eddig hallottam. Súlyos riffelések, és iszonyatos jugle-hc-breakcore ritmusok. Már az első party-n eggyé tudtam válni a zenével, és közben kitört őrült pogozás, csak erősebbé tette az élményt. Kb. olyan lehetett, mintha valami toltam, volna, de kb csak 2 sört ittam. Hozzáteszem, hogy akkoriban rocker voltam, de nagyon megtetszett.
    Zsír az oldal, örülük, vannak olyan elborult zenét kedvelő arcok, mint én!
    Carry On!!!

Vélemény, hozzászólás?

