EMOlution 4 U! – (m)emoárjaim

helloimemo.pngBocs skacok nem bírtam ki! Eccerűen elfogott egy öngyi hangulat aminek a legmélyén csak álszent hazug szavak voltak és senki nem nyújtott segítő kezet. Főleg a szüleim hagytak cserben. A xemetek. Pedig tegnap még rendet is raktam. Szóval az úgy volt, hogy a csetes csajom(Noncsix93) kidobott. A hülye kúrvája. Megsértődött mert egy másik lánnyal(Darksoul_killer) is csatiztam. Pedig ő kattintott rám. De szerencsére átjött ma Pisti-X (mer a múltkor nem jöttem haza 8-ra, azóta szobafogságban vok. Apu naon pipa tud ám lenni) és megmutatta a legújabb No Thanx nótát, ami naon faja, mert mintha rólam és Ma(T)ri(X) múlt heti románcáról szólna. Igaz, hogy Ma(T)ri(X) még csak 12 éves de már 9-ig elengedik a szülei, 2 Tokio Hotel találkozón is volt, szegecselt karkötője van (Anyu aszongya, majd kapok egyett szülcsinapomra), direkt kivágott egy darabot a farmerjából (apum akkora maflást adott mikor én akartam ezt csinálni, hogy a szemem alatti hatalmas mokka miatt, trú emósnak néztek, tök jó volt. XXDDD ), és azon a napon mikor először fogta meg kezem, beszólt egy öreg bácsinak. A rohadék megérdemelte. Olyan lassan szállt fel a buszra, hogy örüljön hogy nem rugtuk le. Legközelebb asszem én is beszólok majd neki. A tanár nénim a legcukibb a világom. Naon lávolom. Szerintem kikezdett velem. Épp a pattanásaimat nyomkodtam a suli WC-ben, ahol a nagyok néha rá is gyújtanak, egyszer próbáltam de pont jött a diri és ha nem régi cimbije apunak már rég kirugtak volna az isiből. Sajnálom mert akkor biztos a 16 éves csajszeek is szóba állnának velem. Szóval én és a pattijaim…Bejött Boglárka Néni és segített nekem. Úgy kinyomta a pattanásaimat, hogy majd nem sírtam. Közben a mellét hozzányomta a könyökömhöz, biztos direkt, ha már szőrös lenne a kukeem, biztos beleélveztem volna a gatyámba. Jövő héten elhívom randizni Boglárka Nénit. Vele talán még a 16 karikás filmekre is beengednek. Mondtam neki hogy EMO-s vagyok, de ő oylan buti hogy nem is tuggya miaz.

Voltunk No thanx koncin BubuXa-val. Ő legjobb nőnemű barátnőm. Szerintem szeri belém, de kifestett szemek ide vagy oda én egy ilyen dagadt lotyóval nem fogok kezdeni. Bár az annyának a harisnyája eléggé sexi a húsos karján… Szóval a koncin összefutottunk 3L3m3R-rel a legjobb nőnemű barátosnéjével. Nekem eléggé bejön a csajszee. Szembelógó haj, kaján tekintet, hófehér arc és rózsaszín táska. Sokat dumcsiztunk, a halott szavakról, és a kinyírt állatokról, meg a szobafogságról. A házifeladatos témát már fel sem kellett hoznom, mert az autómatából meghívtam két fruteera. Ez hatott. Értette a célzást. XDDDD Azt mondta menjünk be a budiba. Tök vagee, hogy be mert jönni a fiú WCbe. Én nem mertem volna a nőibe. Nem értettem mit akar, de sajnos csak pisilni. Állva. Ő ennyire fasza csaj. Állva is tud. Aztán megcsókolt. életemben először. Annyira naon faja érzés. ez most azt jelenti hogy járun. BubuXa furán nézett. féltékeny kis csitri! XD

Este írtam Olivérnek a emiljére a olivérkukacátkösznem.hu –ra, hogy segítsen hogy jöjjek össze vele. Még nem válaszolt. A szemét köcsög!!! Szar az élet. A legtutibb öri barátom, Yozsee aszonta ő jobban emo mint én. csak aztat nem tom mire ilyen nagy az arca, mikor az öregannyával él. Ez tré dolog. (bár a nagyijának tök fini a mákos sütije) szóval most hariba vagyok Yozseeval. mérhetetlenül depressziós vagyok tőle. Reggel a suliba menetet jól eldobtam egy szemetet 3L3m3R szeme láttára. oda se figyelt. Ribanc. Már ő se szeriz. Az öreg néni akinek beszóltam olyat sózott a buksimra, hogy majdnem elájúltam. Alig bírtam elmenekülni. Rohadt tápos öreg lány. Megyek és öngyi leszek.

Nem sikerült, pedig három algopirint is bevettem. Ennek köszönhetően elkéstem az isiből. Méxarabb az élet. Holnap megpróbálom újra…Az EMO-ságban az a jó hogy xar. XD

15 hozzászólás to “EMOlution 4 U! – (m)emoárjaim”

  1. jaj, nagyon jot rohogtem:).

  2. xar, ezért kewl XXDDD

  3. kúúl bazmeg bab érted hát cool!!
    baz mennyit törtük az agyunk ezen >8)

  4. pff, hát ez elég szánalmas, sztem azt se tod mi az h emo…LOL

  5. naggyon zsíír :D:D az EMOS SZÁNALMAS FAJ

  6. hányéwe$ wagyol :?hö v aki tudjah hány éwes?

  7. odabax 1ébkénnt szöveg az wan

  8. blushed_panda Says:

    nem emos hanem emo. az emos tényleg szánalmas mert az poser. am énis jót röhögtem rajta O.o

  9. Na bakker. ezt se tudtam, hogy az emos pózer, az emo meg trú. tényleg. köszi.

  10. Nem emo vagy emos, hanem imós. Magyarországon magyarul, tuggyátok az olyan méjnsztrím.

  11. háá: D kurwajó.^^
    blushed_panda mondja jól^^ ha kicsit gondolkodnál rájönél hogy emós= kicsit belegondolsz az olyan hogy megkérdezik hogy nézkia bnöd? emós akor mindenki tudja szal csak ugynézki de nem biztos hogy az: D mert ha aztmondoom rockos?: xD azis csak ugynézki : Dszal értitek ha nem ezvanszpárjt. írod emo,mondod ímó. ennyi nem más^^

  12. Luc-muc xD Says:

    am te hány éves vagy??? Mert ez nem naon világos így xD

  13. Hát ezen besírtam xd jó, oké vannak emo haverjaim, de ez nagyon nagy xd

Vélemény, hozzászólás?

