Xenophobe interjú

Már régóta szerettem volna Xenophobe zenéjéről írni, csak sosem került rá sor, mivel amikor nekiveselkedtem, többnyire oda jutottam, hogy leírhatatlan. Lényegében Latinovits Zoltán által szavalt verseket fest alá drum’n’bases-trances-goás muzsikával, de ezt nem lehet annyira durván megfogalmazni, amennyire meredek hangzást eredményez. Először az Explosion Fesztiválon hallottam, és teljesen szanaszéjjel csapott, pislogtam, tátogtam, a tömeg kántálta, hogy “minden egész eltörött”, a zene darabokra tépett, és kb azt sem tudtam, hogy hol vagyok. Végülis addig húztam-halasztottam a Xenophobe bejegyzést, hogy közben a treadwheel.hu-n készült vele egy interjú, ami sokkal informatívabb, mint amit én írtam volna, arról nem is beszélve, hogy ez teljesen személyes, első kézből jövő információ. Szóval olvassátok el az interjút, aztán menjetek el Xeno honlapjára, töltsétek le a zenéit (fönt van az Explosion Fesztiválos liveact felvétele is, és a számok külön-külön is, mind ingyenesen letölthető), és hallgassátok. Ha pedig van Pécs underground életében befolyásos olvasóm, az legyen oly kedves és szervezzen már egy pécsi Xenophobe live actet! [=

Szabi

Egy hozzászólás to “Xenophobe interjú”

  1. Szia!
    A pilinszkys feldolgozását keresem…ha neked megvan eltudnád nekem küldeni?
    msn-em: lpediike@hotmail.com
    Köszi

Vélemény, hozzászólás?

