Még egy kis nintendocore

A 8-bites bejegyzés kiegészítéseként itt van még egy kis zene. Bár játékokról is szerettem volna írni, de sajna róluk még mindig nem lesz szó. Amiről szó lesz egész konkrétan, az a Karate High School és DJ Saskrotch. Az egyik gitáros, a másik elektronikus. Csajokat pedig nem raktam, mivel nem küldtetek nekem játékokat. De nincs veszve minden, továbbra is áll az ajánlat, hogy ha mutattok webes retró játékokat, én mutatok cserébe csajokat [= Most viszont zene (és egy meglepetés videó). Katt.

Karate High School. Nintendocore, alternatív rock, emo, franc se tudja megkülönböztetni ezt a sok stílust, legalábbis én nem. Ami biztos, ők nagyon kellemes zenét játszanak. Dallamos, néhol lágy, néhol zúzós gitárok, emellett ének, néha ordítás, hangzásra pedig teljesen vidám. Nem viszik túlzásba a prüttyögést sem, bár gyakran a dallamot adja, de mégsem fájdul meg tőle az ember feje. Valami olyasmi ez, mintha az AFI-t vegyítenénk némi 8-bites mókával. Remek.

Karate High School @ homepage / myspace

Hogy ne csak a gitárokról legyen szó, íme DJ Saskrotch. Dárenbézes, hardcore-os, néhol vidám, néhol földbe döngölős, remek elektronikus zene, a megszokott elemek mellett 8-bites mókával megfűszerezve. A Szuper Márió dallama hardcore alapon pl meglepően nagyon állat [=

Saskrotch @ homepage / ezt a mixet szedjétek le, ez a kedvencem

Az ajándék videó pedig Robot Chicken kis Máriós-GTA-s szösszenete.

Igen, azt hiszem rákattantam egy kicsit a témára.

Szabi

 

Reklámok

2 hozzászólás to “Még egy kis nintendocore”

  1. […] visszatekintés, amikor a Karate High Schoolt korábban említettem, azt mondtam, hogy olyan, mintha az AFI-t vegyítenénk némi prüttyögéssel. Az új lemez ehhez […]

  2. […] rossz. Ha mondjuk amerikaiak lennének, ők lehetnének a kicsit durvább Karate High School (katt 1, katt 2), vagy inkább a lágyabb Horse the Band. Amúgy a lázadó pank attitüd keveredik a […]

Vélemény, hozzászólás?

