12 Oz. Mouse

“Oh, my head. My brain. My beer.”

A rendszeres látogatók megszokhatták már, hogy rettentő buta rajzfilmekről szoktam írni, most egy újabb fog következni. Egy sorban is lerendezhetném, annyival, hogy “ez még nekem is sok volt”, ez kb mindent elárul róla. Viszont, ha már az én tűrőképességemet is próbára tette (ami a Perfect Hair Forever után igencsak durva mutatvány), megérdemel annyit, hogy írjak róla egy pár sort, meg mutassak youtube-os részleteket.

Na jó, igazából azt szeretném, hogy ti is szenvedjetek. Ez egy olyan rajzfilm, amit józanul nem szabad nézni! Igyatok, szívjatok, lőjjétek be magatokat, vagy kérjetek meg valakit, hogy verjen félholtra egy lapáttal, de normális tudatállapotban csak a nagyon hardcore arcoknak ajánlom.

Miről is szól a 12 Oz. Mouse? Háttő, a zöld egér egy sérthetetlen űrhajóval betoppan, kirabol egy bankot, majd hirtelen felindulásból az összes pénzt sörre költi, és ezután a cápától kér munkát.

Innentől teljesen random megy a történet, előkerülnek a különböző szereplők, és semmi értelme sincs az egésznek. Emberből nem sok van. Egy picsogós csaj, akit folyton lelőnek, meg van még egy paraszt, akinek az egyik keze egy kampóban végződik, és folyton lobog a haja. Meg még egy csomó járókelő, de őket általában elütik, lelövik, felrobbantják, vagy valami hasonló.

Nem emberi karakterekből viszont van egy csomó, csak az a baj velük, hogy a legtöbbjük nem is állat, így elég nehéz behatárolni.

A legkönnyebb dolog a cápával van. Ő egy cápa. A neve is Cápa. Amúgy pedig ő a főnök, és roppant frappáns tartóeszközei vannak, hogy a feje ne a földön heverjen, hanem a látogatóival kb egy szinten. Ezen kívül még a két főszereplő is kivehető, na tippeljetek, hogy mik ők, egy egér meg egy mókus. Bár a mókusban nem vagyok egész biztos. De glowstick-ekkel remekül táncol.

Az egyik kedvenc karakterem a rendőr. Egy nagy, kék mogyoróhoz tudnám hasonlítani. Folyton be van tépve, gyakran nem tudja, hogy hol van, viszont a levágott csövű sörétespuskája sokmindenben a segítségére van.

A másik kedvenc karakterem a szem. Igen, ő egy nagy szemgolyó, és az “I”-ket “eye”-nak mondja. Most ez így nagyon hülyén mutat, aki tud angolul, az tudja, hogy mi a különbség az “áj” és az “áj” között [=

Nem sorolom fel az egész bagázst, a szemetlen-kezetlen téglatestet meg sem említem, és a kerek, nagyfölű izét sem, aminek visszhangzik a hangja, amikor beszél.

A szellemi mélypontot akkor értem el, amikor hárman megpróbáltak a sérthetetlen űrhajóból kiszabadulni, mert az egér bezárta őket. Nos, ketten a lehető legpusztítóbb sugarat használták erre a célra. Ja, lézersugár, persze… annyit mondok, hogy sárga volt, a fegyver, amiből jött, az ki volt cenzúrázva, és a falra is lehet vele írni.

Remélem mindenkit elrettentettem [=

Youtube-on rákeresetem nektek, katt, és nézzétek meg bármelyik részt, ha érdekel. Itt egy mutatóban:

12 Oz. Mouse @ homepage / Adult Swim

Ha kiviszi a hajatokat, ne engem okoljatok, én szóltam… [=

Szabi

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

