Guilty Parties, The Idoru, Wackor @ DeWalt, Hegyalja

A legkedvencebb és leghangosabb színpadom a DeWalt volt, ez adott helyet a keményebb mókáknak. Míg a Jim Beam sátorban csomót tötymörögtek 30Y-ra, meg hasonlókra, addig a DeWaltnál metálkórkodtak, hardkórkodtak, súlymetálkodtak, meg hasonlók. Bentebb néhány szót olvashattok a Guilty Parties (Rage Against the Machine tribute band), The Idoru, Wackor koncertekről.

Fura volt a hegyaljai program. Szerdán és csütörtökön csak a DeWalt színpadnál voltam, és baromi jó volt. Aztán pénteken semmi, szombaton meg elmentem volna Cadaveresre, de Bloodhound Gang ütötte, Pendulumra meg már nem volt erőm, bár nem tudom hogy jön ez ide, hisz az nem is ennél aszínpadnál volt. Amiről szó van, az a DeWalt, és ez volt a kedvenc helyszínem. Amikor ott voltam, mindig jó közönség volt (magyarul sok jó csaj, igen d: ), és a hangerővel is meg voltam elégedve. Czinya barátom panaszkodott, hogy neki ez túl hangos, én szeretem, amikor szétnyomja az agyam a basszus. Bár a hangosítással itt sem voltam minden esetben kibékülve, de általában az is rendben volt. A koncertek pedig szintén zsírak voltak.

Guilty Parties (Rage Against the Machine tribute band). Őket először két éve Hegyalján láttam, és jobbra-balra odáig voltam. A Rage Against the Machinet úgy-ahogy ismertem, de korábban nem hallgattam sokat, és ha akkor, ott nem vagyok koncerten, biztos, hogy nem az lett volna az első dolgom, hogy hazaérve betegyem őket a playlistbe. Plusz az amúgyis magas elvárásaimat tetézte, hogy a szerdai nap eléggé pangott, ez volt az egyetlen koncert, ami érdekelt, szóval nagyon vártam, és megérte, iszonyat nagy zúzás volt. Az énekes a sátrat tartó póznán csüngött, és még egy kis circle pitet is próbáltak csinálni, bár a közönség nem nagyon vágta, hogy mi az. Páran elkezdtünk körbe-körbe rohangálni, de nem igazán jött össze, mivel a többiek csak álltak és néztek nagy szemekkel. Remélem azt nem kell bemutatnom, hogy milyen zenét csinál a Rage Against the Machine. Itt egy koncertfelvétel tőlük.

The Idoru. Egyik kedvenc magyar bandámról van szó, metalcore, szép, dallamos férfi ének, ám mégsem nyávogás, hozzá dallamos zúzás, egyszóval zsírság. Részletezni nem kívánt okok miatt csak az utolsó 20 percére értem csak oda, és tök ideg voltam, ami minden bizonnyal hozzájárult ahhoz, hogy ne tudjam rendesen élvezni a koncertet. Ezen kívül a hangosítás szerintem rémes volt, az éneket kb nem lehetett hallani, pedig ez náluk igencsak fontos. Aminek viszont örültem, hogy volt közönségük. Itt a délvidéken ramaty zenei ízlése van az embereknek, szerintem 50 metálos arcból jó, ha kettő ismeri őket, pedig remek zenét csinálnak, de jó volt látni, hogy azért van rájuk igény. Itt egy klipp tőlük.

Wackor. Őket korábban nem ismertem, csak a Totalcarban láttam pár hónapja, de kíváncsi voltam, és megérte ott maradnom. Rekedt ének, ordítás, durva basszus, igazi súlymetál, I luv it. Az ingerültségem kb 2 perc alatt elmúlt. Ha eddig raktam youtube-os dolgokat, őket sem hagyom ki, nézzétek meg (:

Ezeket a zenekarokat, ebben a sorrendben, a Neck Sprainnel kiegészítve hívja már le valaki Pécsre!

Szabi

6 hozzászólás to “Guilty Parties, The Idoru, Wackor @ DeWalt, Hegyalja”

  1. csatlakoznék az Idoru dél-baranyai rajongóihoz.1el több, ez már valami nem?

  2. Dede, veled együtt akkor már 4-en vagyunk ^^

  3. NECK SPRAINT PÉCSRE!!!!

  4. Good information on your site for this tool and your post looks very interesting. Keep up the good work.

  5. Like your site some very useful information for this tool and your post looks very interesting for me. Keep up the good work.

  6. I found your blog via Google while searching for this tool and your post looks very interesting for me. Keep up the good work.

Vélemény, hozzászólás?

