Lecsó @ Toxic, Pécs

Vupsz, csak most vettem észre, hogy a múltkori Lecsó koncert után írtam egy bejegyzést, csak minden bizonnyal rossz gombot nyomtam, mert fáradt voltam. Mindenesetre egy hónapos csúszással jöjjön a Lecsó koncert beszámolója, úgy, ahogy akkor megírtam (:

Éjjel kettő van, most estem haza Lecsó koncertről, fülig ér a szám, benyomtam a túrórudit, amit Mazsitól kaptam *: és nem bírom megállni, hogy ne írjak az estéről, mert igazán remek volt. A továbbra kattintva egy élbénybeszámoló-féleség fog következni a koncertről, plusz némi eszmefuttatás az éjszakai autókázásról, igencsak vidám hangulatú utasok társaságában. Meg hasonlók.

Sokan a Lecsót egy iszonyat rossz bandának tartják, de ez szerintem azért van, mert nem tudják átvenni az életérzést. Náluk nincs semmi pózőrködés, semmi halál-pokol-sátán-vér baromság, viszont ettől függetlenül elég durva zenét csinálnak, nem valami gagyi, tingli-tangli pankot. Stílusra hm… rap-metál, modern-metál, hardcore-metál, ilyesmi. Sok dob, hangos basszer, ordítós szöveg, és darálás, ennyi. Ők azok, akik tényleg a zenéért csinálják amit csinálnak, és azért, hogy az emberek jól érezzék magukat a koncertjeiken, ugráljanak, kiabáljanak, vigyorogjanak.

 

Egy jó koncerthez nem elég a jó zene, az is hozzá tartozik, hogy a banda a hangulatot is meg tudja teremteni, és ne csak álljon egyhelyben, gitározgatva. Kevés olyan zenekart látni, aki tud is kezdeni magával valamit játszás közben, és rendesen be tudja vonni a közönséget. Nos, ez a Lecsóéknak remekül megy, és szerintem ez adja az egyik varázsát a dolognak. Kopasz (az énekes) folyton a közönségben rohangál, az arcokkal pogózik, és közben nyomja a szöveget. Fel nem fogom, hogy a mikrofon kábele hogyhogy nem akad el sohasem, lenyűgöző [:

 

A spontaneitást fokozandó, ott helyben szokta megbeszélni a banda, hogy épp melyik számot fogják játszani, amit bizonyos zenekaroktól nem néznénk el, náluk viszont ez is egy fícsör, és teljesen mókás.

 

Igazi ugrálós metál, a durvábbik fajtából, családias hangulatban. Azt hiszem elvesztené a Lecsó koncert a varázsát, ha több százan lennének rajta. Nekem legalábbis tetszik, hogy kb ugyanazokat az arcokat lehet látni, és 50-60 embernél nem nagyon szoktak többen lenni, ez így jó.

Óh, és még egy plusz pont jár a Lecsóéknak, mivel a honlapjukat rögtön azzal kezdik, hogy Majkroszoft Inernet Explórerrel nem működik rendesen (;

Lecsó @ homepage

 

Ami pedig az autókázást illeti. Igencsak érdekes élmény, amikor két csontrészeg ember navigál két irányba, az éjszaka közepén. A tanulság, hogy annak kell hinni, aki kevésbé erősen próbál meggyőzni arról, hogy neked bizony az egyik irányba kell menned, és nem a másikba.

Szabi

Vélemény, hozzászólás?

