Milyen íze van az UpDate-es gecinek?

Sose hittem volna hogy ezek tényleg ennyire ostobák. ezt no komment-ként akartam postolni, de annyiért kikívánkozik az arcomból, hogy szerintem ezeknek ebben pár perceben többször fordult meg a fejükben a szex, mint a hülye punknak aki erősen ujjazná a kislányát. Ugyanakkor feltenném a nem is olyan költői kérdést a drágalátos Rubint Rékának, hogy árulja már milyen íze van az update-es ondónak? mert ha már, akkor…

Sajnos az Indáról csak linkelni tudom, de érdemes végignézni. mentális erőszak…

Interrogator

Egy kis adalék: készül a ruditüntetés, aholis túrórudi evéssel lehetne tiltakozni a két delikvens sértő és általánosító baromságai ellen. Részletek itt: Ruditüntetés

Szabi

Még egy kis adalék: most nézem, vóó, nem csak Pesten, de Pécsett is lesz tünti! \o/

Szabi

3 hozzászólás to “Milyen íze van az UpDate-es gecinek?”

  1. kiváncsi vagyok mit szólna ha punk egy rudit tömködne a kislánya pelyhes nunijába. szerintem akkor penge után nyúlna!!! új értelmet nyert a túrós pina számomra.

  2. váááh ezt a videót belinkelte nekem is haverom msnen…
    ölnivaló emberek …ostoba parasztok.
    (és persze ha szigetre mész tuti bedrogozol és elveszted a szűzességed…)

    jah és már eleve ott kezdődik…h gondolta,h szigetre magassarkúba ment!!???
    (és persze ha szigetre mész tuti bedrogozol és elveszted a szűzességed…alap…)

Vélemény, hozzászólás?

