EMO BIBLE-…Félek. Igen. Vagy nem…

Oké tudom hogy már megjelent másutt is, de hát ha valami klasszikus és fasszalbasz, akkor azt nem lehet elégszer végignézni. Próbáltam volna belőle kiragadni részeket amik olyan odamondós örökigazságok, de hát szegény Kenny Starnak minden szava szent, úgyhogy inkább a teljes szöveget is közlöm alant. A tanulság az egyszerűen ledönt a lábamról. véleményt nem nyílvánítok…

Beljebb kattintva a teljes szöveget megtalálhatjátok. Csak a pontosság kedvéért.

Emo Bible, Kenny Star levelei, 35-46

“Na helló!

Kézzeld el, ma, el kellett mennem fogorvoshoz. Tisztára izgi volt! Komolyan. Így felkelek meg minden, meg kellett csinálni a hajamat és olyan borzasztó volt. Na mindegy, tehát így sehogy nem állt! Még jó hogy van nekem a gáttúbí!

De mindegy, most így magyarúl fogok beszélni. Nem érdekelnek az angolok, mert nem értik. Ők nem beszélnek nekem magyarul, pfúúú, szóval kapják be. Köcsögök.

Na szóval beszélek így most magyarul. Na.

És akkor megyek így a metrón, mert így felszálltam a metróra. És így rám néz két gyerek, és így nézem, hogy mi a fasz bajuk van. És így megszólal az egyik: „Ez meg mi?”

Így nézek, namindegy, nézek rá. Sakkor aszongya a barátja: „várjál, mingyá mondom, ilyen volt a fókuszban, ez valami emos vagy mi.”

Hátnézem bazdmeg, így…ááááááá…naszóval így égetett érted.

Tanultam angolt, mert én ilyen okos vagyok, angolt tanulok a metrón amikor megyek fogorvoshoz. Namost negyed háromra kellett volna mennem, és húszkor szálltam le a metróról. Úgy paráztam hogy elkések. Utána elkezdtem sietni megminden. Akko bementem a fogászatra, bejelentkeztem, ott persze nézett a portás, há baszott izgi volt, mert mindig néz a portás. Nem tudom mi baja van. Akkor…utána meg, felmentem az orvoshoz. És így bejön az orvos harminckor, érted, behívat engem tizenötre, de ő harminckor jön be a rendelőbe. Semmi baj.

Akkor utána egy pózerrel kellett várnom. Szóval érted, egy pózerrel vártam ott a izénél. Há megkérdezem tőle mikorra hívták be, aszongya negyvenötre. Há mondom akkor még talán előtte bemegyek. Utána, az orvos behívja azt a pózer csajt, akit háromnegyedre hívott oda. Nézem mondom: ANYÁDAT!!!

Akkor utána volt még egy csaj, azt ötvenre hívta, azt is behívta előttem. Érted. Engem odahív negyedre, erre behívja az ötvenes csajt! És engem behívott háromkor. És nézem, háromnegyed órát ott vártam, de ha nem megyek el pontosan, hanem kések, akkor meg feljelentenek érted. Ahhh…Istenem…Ilyen világban élünk, hogy feljelentenek mert kések…de ha ő késik…én ki fogom legközelebb rugatni.

Akkor utána, há most látta először a pírszinget. Aszongya: láttya már be is rakatta meg minden. És akkor elkezdett kocogtatni azzal a… fogbaszogatóval. Há nagyon vicces volt, na mindegy. És akko mondta vegyem ki. Há mondtam nem tudom kivenni, merhát ilyen bogyófaszság és nehéz visszatenni. Aszongya, de hát bele fog akadni a foxabájzómba, meg minden, én meg mondom nem fog beleakadni a foxabályzómba, mer nem vagyok béna! Aszongya, de ez bele fog akadni, há mondom nem fog. Akkor utána kijövök, metro, utána vettem innivalót. Ilyen vizet, ásvány vizet, mer azt szoktam inni amúgy. Mer ilyen egészséges vagyok.

Aztán, felszálltam a metróra, így nézett mindenki, nem tudom mit néztek. Akkor utána leszálltam. Leszálltam a metróról. Akkor utána pont elment így előttem a busz. Tehát én így álltam, és akkor így tyhúúúú…így elment. Nagyon vicces volt. Így röhögtem. Tehát így komolyan szétszakadtam a röhögéstől. Mert ugye az a busz negyedóránként jár. Hát mondom: KURVAANYÁDAT! Igen, kicsit ideges lettem.

Akkor utána átmentem a másik buszhoz. Az meg majdnem elütött. Érted, szerintem nem is vett észre, csak így ment és majdnem elütött! Úristen..Na mindegy, akkor utána meg jött a busz, vártam rá tíz percet a napom. És akkor még engem néztek hülyének, hogy ott elkezdtem locsolni a földet vízzel. Nem tudom minek amúgy én se, de mindegy. Locsoltam a földet vízzel.meg ugráltam. És akkor a kocsiból egy nő elkezdett röhögni rajtam. Rosszul esett fájt. Sírtam is akkor, de hát ez van…

Akkor utána felszálltam a buszra és akkor hazajöttem. És akkor így elpanaszoltam, hogy milyen volt ma a fogorvosnál. Mondom dentiszt, hogy legalább az angolok is tisztában legyenek hogy dentisztnél voltam. Meg minden, aztán, így ennyi történt. De ez komolyan megtörtént. Tudom hogy hihetetlen, de borzasztó, hogy ilyenek történnek a mai világban. És nem tudom mit csináljak ezek után, szóval így félek. Igen. Vagy nem. Na mindegy ennyit akartam mondani, szerintem ez létfontosságú volt és így nektek is tapasztalatot adtam át…

Reklámok

16 hozzászólás to “EMO BIBLE-…Félek. Igen. Vagy nem…”

  1. ezt most komolyan gondolta??

  2. MI EZ A SHITMIX???

  3. ekkora balfaszt!! Te normális vagy geci? “És akkor a kocsiból egy nő elkezdett röhögni rajtam. Rosszul esett fájt. Sírtam is akkor, de hát ez van…” <– LOL!!!

  4. xD és van aki ezt elis hiszi… istenem.xD

  5. ???
    akarom őt.

  6. cinkes :D

  7. Nekem tök egyértelműen lejött, hogy a video dirket ilyen! Nekem tetszett!!xDxD sztem tök jófej gyerek lehet!!:):) Amúgy hozzáfűzném, hogy semmi közöm az emohoz!!xD

  8. szerintem ez baszottjo!és én is igy tettem volna!ez igy jo!nah XD és pusssszzz

  9. Figyeljetek seggfejek.

    Ez a srác a ti világotokból csinál paródiát nem a sajátjából. És nem, nem gondolja komolyan. Abba hogy meleg meg bele lehet kötni, de akkor nagy köcsög vagy. Ez olyan mintha ő kiröhögne mert hetero vagy.

    Na kb ennyi lenne.

  10. izetlen nyomorék szarházi fasz. az összes emossal együtt.. gyász megette mindegyiket. baszott volna el az a busz..

  11. Köszönöm az értékes hozzászólást -.-‘

  12. nemtudja valaki mivan mostanába vele? Úgy megnéztem volna a videóját mert épp nyár végefelé láttam és gondoltam nosztalgiázok egyet mert az igazat megvalva hatalmasakat kacagtam rajta de sehol semmi =(

  13. Youtuberól visszavonult, vagy más ffelhasználónévvel tolja!

  14. vkinek nincs meg a videó?mert úgy megnéztem volna…de le van törölve=/

  15. Könyörgöm valaki számolja össze nekem, hogy hányszor használta az “így” (számára töltelékszót)!!Nekem nincs elég erőm, mert akkor holnap is itt ülnék!!:S:D

Vélemény, hozzászólás?

