Tábori nóta – Mindenki HC-s!

Nos a tegnapi napban sokminden történt. Többek között Szabika berúgott mint az atom, én berúgtam, hogy még. Mindenesetre sok kellemes percet/órát töltöttem azzal hogy ezt a videót néztem, és fossá röhögtem magam(horogkeresztes benjo????)Peckesen kitartott gitár, mint a jobb Hatebreed vagy Biohazard koncerteken(márcsak a páros lábbal ugribugri hiányzik), és szigor tekintet, Rudolf Hess(vagy ki) pedig tökösen a fejivel adja az ütemet!!! :D:D.

viszont tényleg jó lenne valami visszajelzés, hogy kinek, mi a vélemény arról, hogy baszunk rendes cikket írni, inkább mindenféle hülye videóval traktáljuk a népet!Nem leszünk videó(ajánló)blog vagy valami hasonló, csak hát mégis a miheztartás véget!

-Interrogator-

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

