Boldog Halottak Napját a Papoknak és Prostiknak

Kinek kell ez a papné???!!!Ismét bebizonyosodott számomra, hogy nem szabad hinni azoknak a kedves barátaimnak, akik elcsábítanak és aljas módon leitatnak egy Papok és Prostik buliban.:)Na de ez is megtörtént. Sajnos túl cizellált beszámolóval nem tudok szolgálni, mert dúrván elrugtam a pöttyöst este és még mindig viselem a következményeket…

A papok és prostik koncepciót nem nagyon értem, de ez az én bajom. A papok tök hülyék voltak és nem is úgy néztek ki, viszont a prostik meg tényleg kurvák voltak és biza elég sokan voltak! :) Az elegáns késői belépő megtette a hatását, már csak a pezsgésre értünk le és rögtön bele is vetettem magam a jóba. Mindenesetre kellemeset csalódtam, mer bár rockdisco volt azért volt rendes ugrabugra, ami néha pogóra is hasonlított. Hatalmas respect a WMD-ért!:) Többre nem emlékszem…

majd Szabika mesél.

u.i.: Aki tudja miért tört ki a fogam, kérem jelezze! kösz:)

Reklámok

4 hozzászólás to “Boldog Halottak Napját a Papoknak és Prostiknak”

  1. Melyik fogad tört ki? Ha valamelyik első, akkor jelentem, hogy mintha láttalak volna, ahogy inni próbálsz headbang közben…

  2. akkor könnyen lehet hogy az a ludas:D

  3. Nem, nem ittál, mert nálunk volt a piád. Én csak arra emlékszem, hogy kisírt szemekkel jössz hozzánk, és panaszkodol, hogy az egyik gyermek pofán csapott, vagy lefejelt… De valamelyik a kettő közül.

  4. Hali latom benneteket mozgat a tema feb 19 en kurvak es stricik lesznek a BGF-KVIFK gondozasaban. hamarosan minden fent lesz a web oldalon.
    Ha jol utana neztem a temanak akkor nagyot fog utni, minden tekintetben.:)

Vélemény, hozzászólás?

