Flock 1.0

A Flock már régóta fejlesztés alatt áll, és most végre elérte az 1.0-ás verzióját. Miabánatez? Egy igazi webkettes böngésző azoknak, akik hatezer szociális weboldalra regelve vannak. Firefox alapú, és arra tervezték, hogy a blogokat, képfeltöltéseket, barátokat, rss feedeket, online bookmarkokat, lényegében mindent gyorsan elérj és használd a funkcióit. Emellett szép, és amin iszonyatosan meglepődtem, baromi gyors. Az oldalpanelek, felső panelek, tabváltások gondolkodás nélkül hajtódnak végre, ami a tunya Firefox után remek érzés. Sajna extensionok nincsenek még nagyon, és adblock + weatherfox nélkül nálam felejtős, de ha nem használsz a Firefoxhoz egy rakat kiterjesztést, ám a neten szociáliskodsz, miközben a “web2” bekeretezett képe lóg a falon a kereszt helyén, ez a te böngésződ.

Get Flock Here.

update: mennek ezzel az extensionok, csak nem hirdetik, de ha elmásztok az addons.mozilla.org-ra, simán fel lehet tenni a legtöbbet.

Szabi

9 hozzászólás to “Flock 1.0”

  1. Azt hiszem nem hangsúlyoztam eléggé ki, ez kibebaszottul kurvarohadtgyors. Tényleg. Amint lesz hozzá adblock add-on, ezt fogom használni.

  2. na most lesz egy nagyon hülye kérdésem……az az igazság hogy abszolut nem vagyok képben hogy mi ez és hogy mire való.Nem vagyok egy nagy agytröszt uh megköszönném, ha pár mondatban valaki felvilágosítana. Érdekel minden újdonság, de izé pl. lilám sincs h mi az az adblock meg extension. huhh…most nagyon hülyének érzem magam, de azért ha valakinek van türelme pár mondatban “lebutítva” elmondani hogy hogy is van ez, azt megköszönném :D

  3. No, az extension az a firefoxhoz letölthető bővítmény, plugin, ha úgy tetszik. Kis programocskák a firefoxon belül, amik mutatják, ha jött leveled, vagy kijelzik az időjárást legalul, vagy akármi, rengeteg ilyen plugin van itt: https://addons.mozilla.org/

    Az adblock egy ilyen plugin, ami arra szolgál, hogy a weboldalakon fellelhető reklámokat kiszűrje. Igen, tahóság ilyet használni, de istenem, utálom a sok villogó szart. Kövezzetekmeg [:

    A Flock lényegében egy átírt Firefox, aminek adtak egy szép külsőt, és belehegesztettek egy csomó plugint – rss olvasó, képfeltöltő, blogbejegyzésíró, stb – amik arra mennek rá, hogy a közösségi oldalak, az ezeken levő barátaid, üzeneteid, bejegyzéseid, és egyéb dolgaid intézését megkönnyítse.

    A legtöbb szolgáltatás a magyaroknak szerintem fölösleges, mert mi a facebookot, twittert, meg hasonlókat nem nagyon haználjuk, viszont a képfeltöltő, rss olvasó, del.icio.us, blogoló cuccok kényelmesek lehetnek.

    A bajom a Flock-kal, hogy bár Firefox alapú, ám a Firefox kiterjesztéseit mégsem tudja kezelni, Flockra viszont még nagyon kevés van, és olyanok is hiányoznak, amik nélkül én nem szeretnék lenni.

    Ööööö…. remélem ez most érthető és értelmes lett és válaszoltam a kérdéseidre ((:

  4. igen, igen köszi szépen…..a reklámokat én se szeretem, meg szerintem úgy kb. senki:) a web2-ről már hallottam, de ennyire nem vagyok képben.Szerintem letöltöm és megnézem. Köszi a válaszokat!!

  5. A web2 pedig a felhasználók által generált tartalmat jelenti.

  6. Ja, szívesen (:

  7. Ne tök endjúzer szempontból nézd, ha választani akarsz. A kiterjesztések nagy részénél nincs semmiféle kompatíbilitási problémáról szó, egyszerűen csak írták bele a leírófájlba, hogy Flock-kal is lehet használni. Megoldás: kicsomagolod a a működni nem akaró kiterjesztést s szépen megszerkeszted, hogy menjen. Egy sor átírása a dolog.

    Mennyivel gyorsabb, mint a Firefox? Épp sikerült meggyilkolnom az Operám…

  8. *egyszerűen csak nem

  9. […] gOs, Ubuntu (angol / magyar), Mozilla Prism, Enlightenment, Gnome, Kde, Compiz Fusion, Flock (és amit én írtam róla) […]

Vélemény, hozzászólás?

