Tamponháború a pécsi bölcsészkar vécéjében, váááááá

Ezazz, ránézek a Tékozló Homárra, és a pécsi bölcsészkar van a legfelső bejegyzésben, jeeee, HÍRESEK VAGYUNK BAZEE!!!

Ez egyszerűen eszményi. Már Hegyalján rájöttem, hogy a lányok a vécében sokkal undorítóbb dolgokat szoktak művelni, mint a hímek, de akkoris, ez eszményi.

Szabi

Egy hozzászólás to “Tamponháború a pécsi bölcsészkar vécéjében, váááááá”

  1. ó igen…..én 4 évig kísérhettem figyelemmel a kollégiumban hogy a lyányok milyen “csodákra” képesek a WC-kben, illetve zuhanyzókban (használt tampon kecesen a zuhanycső mögé dugva..stb stb) őrület komolyan…én is lány vagyok de egyes példányoktól nekem is felfordul a gyomróm ;)…..DE tartsátok szem előtt: nem minden csaj ilyen (remélem) :)))

Vélemény, hozzászólás?

