Új header… ismét [:

Az a helyzet, hogy nem találtam az oldalhoz illőnek a szép, ódon, steampunk, csillivilli régi headert, mivel ez szerintem nem ment a sok csöcshöz, prüttyögéshez, szaráshoz, és a tartalmunk maradék, ezekhez hasonló részéhez. Most viszont, ismét hála Scham kollegának, lett új header, zombis, agyelszívós, pixeles, ami nagyon zsír. [:

Ha tetszettek az eddigi headerek, másszatok el Scham honlapjára, bízzátok meg melóval és talicskákkal hordjátok neki a pénzt. Vagy szopjátok le, ha már mi Interrogator kollegával nem tudjuk [:

update: Interrogator kollega kikérte magának, szóval egyrészt elnézést kérek, amiért a nevében beszélek, másrészt pontosítok. Nekem nem áll módomban Scham kollegát leszopni. Interrogator kollegával egyeztessétek le a dolgot [:

Szabi

Reklámok

5 hozzászólás to “Új header… ismét [:”

  1. RESPECT THE SCHAM!!

  2. merci beaucup ..)

  3. Én csak annyit említettem, hoyg nemszopásról az én nevemben ne beszélj!!!:)
    ha scham megérdemli akko rrajtam ne múljon…:D

Vélemény, hozzászólás?

