Purple&Brown – Bekészülsz te is!

Másnaposan, kidögölve serényen paksimogyorószüret közben találtam ezt a hatodrangú Beavis és Butthead reinkarnációt, a két beszívott színes gyurma masszáról és durván pihent kalandjairól. Én a Brown vagyok másnaposan. A Nickelodeon szerint vajon milyen gyerekek lesznek azok akik ilyeneken nőnek fel? Felnőtt fejjel persze fossá röhögöm magam. Percekig pillogtam és nem akartam elhinni hogy ilyen létezik. Ez az etüd a kedvencem, de beljebb is van…

Egy hosszabb egyveleg:

Reklámok

3 hozzászólás to “Purple&Brown – Bekészülsz te is!”

  1. Vááááá, ez zseniális!!! (((((((((((((((((((((((((((((((((:
    Bárcsak én is ilyenen nőttem volna fel… (((((((:

  2. Én bezzeg csak a ho-ho-ho-horgászt néztem kiskoromban :( ^^’

  3. ez iszonyat jóóó!!:DDDD
    jókedvem lett tőle :))

Vélemény, hozzászólás?

