Stardust

Sajnos könyvben még nem volt hozzá szerencsém, de azért megnéztem a filmet. Bár mostanában szándékosan nem nagyon kerülök kapcsolatba fantasy cuccokkal, főleg filmmel nem (talán azért, mert az utóbbi időben csak rémes fantasy filmeket láttam), ám egy olyan ajánlásnak nem lehet ellenálni, miszerint Neil “a Zisten” Gaiman könyvéből készült a film, és ő maga is részt vett a munkálataiban. Nos, azt kell, hogy mondjam, remek. Olyan Neil Gaimenes. Zseniális, ahogy az alapvetően egyszerű történetet ki tudja csavarni, ahogy végig megmarad a gördülékenysége, és sehol nem unja az ember. Kb úgy éreztem magam, mint egy hat éves, akinek a nagypapa mesél. Mert igen, ez egy mese, kelekótya karakterekkel, kalózokkal, gonosz boszorkányokkal, királyokkal, igaz szerelemmel, és mindennel, ami egy mesében elengedhetetlen, mindezt teljesen magával ragadó módon. Sajnálom, hogy sem ez, sem pár évvel ezelött a MirrorMask nem lett jobban hájpolva. Nézzétek jól meg!

Szabi

Reklámok

6 hozzászólás to “Stardust”

  1. a filmtől elrettentettek.
    szerintem olvasd el a könyvet ahogy tudod ^^

  2. 1984, Down and Out in the Magic Kingdom, Amerikai Istenek. Most ezek a max prioritást élvező könyvprojektjeim, legkorábban ezek után.

  3. 1984 (L)
    Amerikai istenek magyarul, vagy angolul?

  4. Magyarul. Úgy hagyományosan, könyv-könyvben (:
    Ha gondolod, kölcsönadom majd, ha végeztem vele (;

  5. szeretném. ^^

  6. már biztosan jól kiolvastad és kölcsön is adhatod nekem ^^

Vélemény, hozzászólás?

