100 millióra büntették a Média Márktot, JESSZ

Az ímént olvastam az sg.hu-n, hogy megbüntették a Média Márktot a “hülye, aki nem ünnepel” reklámja miatt. Bár szerintem ezt meg sem lett volna szabad jelentetni, amiért nem a Média Márkt a felelős, de mindegy, végre történt valami az ügyben, ami miatt már annyit morgolódtam. Igaz, jó magyar szokás szerint most is megy a szarkavarás, de ezt már megszokhattuk. Bár nem vagyok egy kárörvendő alak, de ennek most kifejezettem örülök, és várom a további fejleményeket.

Ja, és hülye, aki nem ünnepel d;

Szabi

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

