G33k Mafia: Mile Zero

Az a fura helyzet állt elő a múlt héten, hogy amikor a fejembe vettem, hogy újra elolvasom az egyik nagyon szeretett könyvem, a G33k Mafiát (igen, hirtelen felindulásból oda jobboldalra is kiraktam a borítóját a linkek közé), ami damage szavaival élve “az ügyeskedő nagyvárosi poszt-tinédzser prométheuszainak svindlijeiről szól”, rájöttem, hogy már megjelent a második rész, a Mile Zero. Még nem álltam neki, de rövid időn belül sor fog kerülni rá, remélem van olyan jó, mint az első. Miért, milyen az első? Itten e egy ajánló boingboingról. Szóval olvassátok el a G33k Mafiát, mert egy remek, baromi olvasmányos és kreatív könyv, addig én letudom a második részt, aztán írok beszámolót, hogy jó lett e.

G33k Mafia @ homepage (ahonnan ingyenesen letölthető)

Szabi

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

