Festőlányok (művkaros erotika???)

Mielőtt bárki azt hinné hogy ez ismét valami aberrált poszt lesz (lásd Szabi előző ártatlan mandarinos közvéleménykutakodását), ki kell hogy ábrándítsam. Csak egy kedves meglepi így karácsony környékén, mert a szeretet ünnepén illik az ilyesmit is.

No, kattintsatok bátran ide!

-Interrogator-

8 hozzászólás to “Festőlányok (művkaros erotika???)”

  1. Hajaj… ez az ártatlan bevezető nem vall rád; én nem mertem megnézni d; (((((((((:

  2. Hogy ti milyen egy rosszmájú népség vagytok!!!!
    ez fájt…
    így akarjon az ember kellemes perceket szerezni a szeretteinek…

  3. Nyehehe. En megneztem.. ,,!, Jokat derultunk meg anno barataint fejen, ahogy oklendeznek a monitor elott. Kurvajo :)

  4. Maximális respect! 10/10

  5. naéskiazakitől?
    Engem eg sem említesz:D
    Szerintem egészen korrekt videó…amai filmipar egyik kiemelkedő darabja:)

Vélemény, hozzászólás?

