Francia rapcore e vagy?

Úgy tűnik ma gázmaszkos nap van (és csak remélni merem, hogy Interrogator kollega nem indul fel, és nem linkel be semmit a szopóálarcról [: ). Mindenesetre lényeg a lényeg, kultblogon gyanútlanul kattintottam egyet, és francia nu-metal / rapcore szedte szét a képem. Muhaha.

Katt beljebb és kaptok még egy klippet. Vastag basszussal, szkreccseléssel, fesztivállal, ugrálással, földet döngöléssel, wall of death-fel, ordítással, kevesebb lágy résszel. Csak azt sajnálom, hogy ilyen embertelen nyelven van.

Pleymo @ homepage / myspace

Ez kell most nekem, meg Limp Bizkit, fukk yeah \m/

Szabi

7 hozzászólás to “Francia rapcore e vagy?”

  1. azért kár hogy a szövegből csak nyögéseket értek :S

  2. Egen, engem is nagyon zavar, hogy ilyen embertelen nyelven van és nem értek semmit -.-

  3. Nuki! Nuki!

    a szövegtől meg picit Maximum the hormone feelingem van >:D

    zsiiiiir \m/

  4. loooool, nekem is a Maximum the Hormone jutott róluk az eszembe (((((((:
    (most már az is van kultblogon ott bal alul ^^ )

    \m/

    [:

  5. hát igen ez a francia… amugy nem lenne rossz, leszedtem 2 albumot tölük és vannak még franciául is élvezhető számaik:)

  6. ki a makkom az előadó, küldjétek már el nekem mailbe, pls! thx

  7. […] Még annakidején, a Pleymo után őket akartam mutatni, csak aztán elfelejtettem, de most bepótlom, hogy ha Szigeten […]

Vélemény, hozzászólás?

