Heath Ledger – R.I.P

Gazdasági világválság és globás csőd ide vagy oda, mi is mindenféle színes és érdekes hírrel próbáljuk palástolni: Meghalt Heath Ledger. Ez igenis hír! Legalábbis nekem az. Én szerettem ezt a fickót (bár amikor a hegyekben egy tehéncsorda közepén köpültek -nem a szónak a klasszikus értlemében- akkor egy kicsit fordult velem a világ) Persze lehet csak a halvány mezőny miatt, de a maga nemében egészen jó színész volt. Na nem egy Zenthe Ferenc, de azért szívesen néztem a filmjeit. Sőt, az első mozis szexuális élményemet is neki köszönhetem (meg annak a lányak aki rohadtúl beindúlt rá). Sajnálom hogy elment, de hát ilyen ez a popszakma. Persze most mindenki szőheti az összeesküvés elméleteket, de csak érzéssel. Ismét egy intő példa: Gyerekek, soha ne vegyetek drogot!!! (“legyetek inkább híresek, akkor ingyen is megkapjátok!”)

Rest in Peace

heath1.jpg

– Interrogator –

Reklámok

3 hozzászólás to “Heath Ledger – R.I.P”

  1. argh ..~~~~(((((

  2. rugolabnyusz Says:

    yepyepyep:(. 14 évesen szerelmes voltam belé, amikor megnéztem a Lovagregényt.

  3. Igazán érzelmedús hír volt.

Vélemény, hozzászólás?

