Hitman – avagy nézzünk meg a főszereplőnő miatt egy filmet

Nos, megejtettem a Hitman filmet. Csak a csaj miatt érte meg. Olga Kurylenko baromi jól néz ki benne. Csak és kizárólag extra lenge rucikban feszít, szigorúan melltartó nélkül, sőt, az egyik jelenetben a 47-es tudtára adja, hogy bugyi sincs rajta. Plusz, pár jelenetben kb majdnem teljesen meztelen, és cicimutogat. Nagyjából ennyi lenne a film fő erőssége. Nem mondom, hogy rossz film, mert sokat lőnek benne, meg robbantanak, meg minden, és nincsenek benne teljesen lehetetlen történések. Olyan jóféle egyszer nézhető kategória. Talán kétszer, de akkor csak az “érdekesebb” jelenetekre összpontosítva, a többit átpörgetve. Mindenesetre a főszereplőcsajszi miatt mindenképp megérte. <3

Olga Kurylenko @ website / imdb

Szabi

5 hozzászólás to “Hitman – avagy nézzünk meg a főszereplőnő miatt egy filmet”

  1. naja, én is pont tegnap néztem, és hát valóban a csaj mellein kívül eléggé sovány a film. timothy hááát…kicsit olyan mint richard gere, maradjon inkább a romantikus drámáknál. nem neki találták ki az akciófilmeket.

  2. Nemár, én pont a pasas miatt akarom látni.

  3. Hát igen nekem is nagyon tetszett a főszereplő csaj, teljesen odavagyok érte. Kiváncsi vagyok hogyan fog alakítani a James Bond-ba:D
    Nekem tetszett a film:)

  4. Komolyan nézzem meg ezt a vackot csak a csaj miatt? :]

  5. Pörgesd át azokat a jeleneteket, ahol nem szerepel a csaj [;

Vélemény, hozzászólás?

