Meet the Spartans

Minden évre kell egy szar paródiafilm. Tavaly az Epic Movie volt, idén a Meet the Spartans. Nem nehéz kitalálni, ez egy 300 paródia. És szar. Rémesen. Egy másfél órás buzi-vicc, minimális számú jó poénnal. Kezdem úgy érezni, hogy ez a műfaj kihalt. Pedig régen születtek jó alkotások, gondoljunk csak az Űrgolyhókra, vagy a Horrorra akadvára. De ez… nem a röhögéstől borultam le a székről, hanem azért, mert majdnem elaludtam rajta. Katasztrófa, kerüljétek messze el!

Szabi

2 hozzászólás to “Meet the Spartans”

  1. jóég, az Epic Movie-t ne is említsd :-S

  2. Én nem tom mi bajod van ezzel a filmmel.sztem kurva jó.ha neked nem tetszik az a te egyéni problémád de ne úszits másokat a film ellen.a buzi viccek szarok voltak benne de a többi sztem jó volt.erről ennyit.mellesleg azűrgolyhók 1 rakás szar.futtatott trágya.erről ennyit

Vélemény, hozzászólás?

