Drawn Together – igen, ez a múltkor beígért retardált rajzfilm

Annyira jó mostanában ez a blog. Nincs tartalom, vagy ha van, akkor azt ecsetelem, hogy mennyire másnapos vagyok. Viszont ha már az ember úgyis szét van csúszva, és a szellemi hatásfoka 0%, akkor jó esély van rá, hogy át tudjuk libbenteni ezt az arányt negatívba. Ebben segít a Borz által ajánlott rajzfilmsorozat, a Drawn Together. Ez az első animált valóságshow, nyolc innen-onnan összekukázott karakterrel. A szociopata, vérre gerjedő pokemontól a letölthető, tahó, fingós vicceket mesélő malacon keresztül Hős Kapitányig, és a rasszista Disney hercegnőig, nomeg a buzi WoW-os elfig válogatott barmokról van szó, akik feltett szándéka, hogy megsértsenek a világon mindenkit, miközben rettentően leépítő baromságokat csinálnak. A retardáltsága már-már a Code Monkeys-zal vetekszik, azt hiszem ez nagy szó.

Honlap itten, aztán tessék nézni.

Szabi

8 hozzászólás to “Drawn Together – igen, ez a múltkor beígért retardált rajzfilm”

  1. Megnéztem az első részt, kurva jó. Köszi a tippet.:D

  2. Az nem wowos, hanem hanem egy Zelda (http://www.zelda.com/universe/) parafrázis.

  3. Én még csak a német Mjúzik tévén láttam, állat rajzfilm. Magyar nyelven hol vetítik?

  4. többnyire sehol

  5. Valaki tud esetleg magyar feliratot hozzá? Vmi forrást,én csak lengyel meg cseh feliratot találtam eddig. Pedig meg van 3 évad belőle :(

  6. Korábban néhány hónapja én is tudomást szereztem erről a sorozatról, le is töltöttem angolul akkor az első 2 évadot és megnéztem. Na néztem, jesszusom de durva, de azért vicces is. De azóta néztem a megjelent 3. évadot is angolul, az se volt semmi. Van már jó ideje 4. évadja is, azt hiszem azt is láttam, de nem biztos. Ez szerintem 3-szor olyan durva és erős, mint a South Park. A South Parkot szeretem, egyik kedvenc sorozatom évek óta és követem az újonnan leadott angol epizódjait, amiket Amerikában adnak le a Comedy Central-on. És persze a tetsző epizódjait megtartottam, ami van magyarul. Az angolokat megnézem és reménykedek a magyar fordításukban, addig azokból az angol verziókat tartom meg, míg nincs magyar fordítása. Én nem a káromkodás miatt szeretem a South Parkot, hanem mert vicces, ironikus és sokszor mondanivalója van. Meg hát kíváncsi vagyok. A Drawn Together nem a kedvencem, mert néha túl erős, de azért valamennyire bírom. Kedvenc szereplőim: Xandir, Spanky malac és Foxy Love. Azt hiszem az a sárga lény hosszú orral a Sponge Bob-ból van, onnan formálhatták át, mert rá hasonlít a legjobban, de lehet, hogy tévedek. A Captain Hero meg tisztára a Superman átalakított formája, a fekete-fehér nő pedig valami Betty Boop sorozatból van azt hiszem.

  7. Ja és magyarul nincs, amit részben megértek, részben nem. Részben azért igen, mert ez szerintem nagyobb, avagy több botrányt okozhat esetleg, mint régen néha egy picit a South Park. Bár lehet, hogy tévedek, nem tudom, ez csak saját tipp.

  8. Plusz mivel nem a kedvencem a Drawn Together, így csak egyszer néztem meg az eddigi évadokat, vagyis nem tartottam meg. Ennyi.

Vélemény, hozzászólás?

