Zene alváshoz

Egy darabig próbáltam követni az újfajta zenei stílusmegjelöléseket, de most teljesen elvesztettem a fonalat. Hogy a Far-Less miért post-hardcore, fogalmam sincs. Vagy, hát ilyen alapon kb minden post-hardcore lehet, ami nem hardcore. Namindegy, ettől függetlenül az A Toast to Bad Taste c. 2007 végén megjelent albumuk a zenehallgatás egy teljesen új élményével ajándékozott meg. Nevezetesen azzal, hogy hihetetlen jót tudok szunyókálni, ha ez szól közben. Persze ébren is élvezhető, ha valaki szereti a lágyabb zenét (én azt mondanám rá, hogy valami alternatív-elektronikus-rokk, de nem kötök bele a szent Wikipedia szavába). Ám aludni sokkal jobb alatta. Olyan igazi délutáni, a párnán gigászi nyálfoltot hagyó horpasztás érhető el vele.

Bár nem vagyok teljesen biztos benne, hogy a zenekar örülne annak, hogy az albumukra elalszom, de én mindenképpen egy kellemes fícsörként értékelem.

Far-Less @ home / myspace

Jóéccakát

Szabi

Vélemény, hozzászólás?

