Új Rabbit Junk videó a Ghetto Blasphemer részből

Az új Rabbit Junk album ugyebár három részből fog állni. A The Struggle videó már rég kijött, és remekre sikeredett. Hangulatos, nyulas, jó a szám, szóval zsírság. Ezután most beadagolták a nemsokára megjelenő új albumról a második videót. A Ghetto Blasphemer rész a death metált ötvözi a hip hoppal. Mivel egyik stílus sem áll túlzottan közel hozzám, alapból féltem tőle, de -szörnyű, hogy ezt kell mondanom- ez most elég gyenge eresztés lett. Az egy dolog, hogy szerintem a szám nem egy nagy durranás, láttunk már a szkreccselésből gitárdaráldás ordításra váltásból jobbat is, viszont hozzá a klipp is gagyi. Ez a harmadik Rabbut Junk videó. Az első kettő animált volt, sztorival, és egy viszonylag magas színvonalat képviseltek. Ehhez képest most annyi az egész, hogy vagy fehér háttérrel mutatják a bandát zenélni, vagy feketével, miközben pandamacinak vannak kifestve. Húha.

Azért persze nézzétek meg.

Szabi

Reklámok

Egy hozzászólás to “Új Rabbit Junk videó a Ghetto Blasphemer részből”

  1. Lacidelson Says:

    Szerintem király a videó, Jennifer akkora oltás az elektronika mögött, cutyy

    Egyébként szerintem azért jó a vid, mert még sose láttam róluk semmi kultúrált koncertfelvételt, amin zenéltek volna, szóval nekem újdonság volt így egyben a full band ^^

    És Jennifer’s Pippi Langstrumpf hair… VÁáááááá xD

    A számban a szkreccs rész tényleg nem túl nagyonjó, de a refrén cukker, a tresselős váltások nekem bejönnek

    RELEASE DATE PLZZZZZZ!

Vélemény, hozzászólás?

