Belek

Ne csak folyton zene legyen, íme egy kis olvasnivaló: Chuck Palahniuk – Guts. Nem hosszú, van vagy 5 oldal, viszont az üt.

“A friend of mine, when he was 13 years old he heard about “pegging.” This is when a guy gets banged up the butt with a dildo. Stimulate the prostate gland hard enough, and the rumor is you can have explosive hands-free orgasms. At that age, this friend’s a little sex maniac. He’s always jonesing for a better way to get his rocks off. He goes out to buy a carrot and some petroleum jelly. To conduct a little private research. Then he pictures how it’s going to look at the supermarket checkout counter, the lonely carrot and petroleum jelly rolling down the conveyer belt toward the grocery store cashier. All the shoppers waiting in line, watching. Everyone seeing the big evening he has planned.”

És csak durvább lesz. Sokkal. Gyengébb idegzetűeknek nem ajánlom, amúgy olvassátok el, megéri. (:

Katt.

Szabi

Reklámok

7 hozzászólás to “Belek”

  1. Anális majális. Te beteg állat. Ez kinek jó és miért? :P

  2. /me röhög
    Mert vicces. Az meg még viccesebb, hogy a fazon felolvasásai legendásak. Volt olyan, ahol ~70-en ájultak el közben, meg egy csomóan hánytak ((((((:
    Mondjuk szerintem annyira nem durva…

    (btw, nem írtam a bejegyzésbe, de többek között ez a fazon írta a Fight Clubot is)

  3. Pont ezt akartam megjegyezni, igen, hogy ő az FC szerzője.

    Már régebben olvastam, aztán kisápadtam rajta. Mondjuk volt a hírekben egy amerikai kislány, aki tényleg így járt, és most géppel tartják életben, mert a bélrendszere… hát, nem nagyon van ott, ahol kéne.

  4. jópofák benne a francia meg orosz mondások. de azért nem kell ettől elájulni…

  5. […] Tudjátok, aki a Fight Club c. kultkönyvet írta, amiből aztán kultfilm is lett. Meg akinek már novelláját is mutattam. No, most egy másik könyvéből is film készül, méghozzá a […]

  6. Baszd. Meg. Te. Beteg. Állat.
    Most jutottam el hozzá.
    :még mindig félig grimaszol, félig röhög, keresztbe font lábbakkal ül és egészen látja maga körül a buszon értetlenül néző arcokat:

  7. […] Chuck Palahniuk, tudjátok, aki a Fight Clubot is írta. Linkeltem már csomószor novellát is tőle, hogy kedvet kapjatok. Meg azt is mondtam már, hogy a Choke (Cigányút) c. könyvéből […]

Vélemény, hozzászólás?

