Jó ez a Hétfő!!!

Garfield utálja a hétfőket és sokan mások is. Szerintem csak azért mert még nem találkozott velünk. A KATT után egy kis hangulatfokozó a hétfőutálóknak!(frissített verzió)

Szerettek.

Hétfő

Ugyehogy sokkal jobb már!!!:)

update: Látom sír a szája a sok prűd külvárosinak. Nekik itt a legtökéletesebb édibédiség amit el tudok képzelni. Ez nekem már túl van az intimség határán. Pironkodtam mikor néztem.

-Interrogator-

9 hozzászólás to “Jó ez a Hétfő!!!”

  1. Bazdmeg Bab, most ezek után mondjam, hogy örülök, hogy visszatértél? d: ((((((((:

  2. A szőrös segged után tudod ki hiszi el, ha letagadod…

  3. a 2girls1cup-ot anno végig tudtam nézni minden megrázkódtatás nélkül, de ez most megforgatta a gyomrom.

  4. Nem tudnátok valamit kezdeni az RSS-etekkel, hogy legalább hírolvasóban ne látszódjon a katt előtti részt? Mondjulk legalább Bab bejegyzéseinél?

    Mert nekem ez úgy egyből jött az arcomba. Egy pillanat alatt. Most megyek a sarkoba zokogni.

  5. bazze, a szopoalarc.hu-m ezt ne nézd meg vagy meikbe vannak hasonló galádságok… XD

  6. Bab, jobbulást… már értem miért mondtad hogy a szerelem sex nélkül lófaszt nem ér… :( Gyász…

    Gondolom ezt már gyógyszeresen nem tudod kigyógyulni…

  7. Murphy: az a bizonyos videó bizony kemény volt mikor félbe vágta illetve pinát vágott a heréjén!!! Alap.
    D: “Pina nélkül…” klasszikust csak pontosan!!!:D:D:D:D

  8. …valaki, aki hozzáértőbb: ez ugye már nem él? mármint a tulaj. mert nem tűnik sem hegesnek sem véresnek, amiből arra következtettem, hogy esetleg egy boncoláson készült a mű. a gazda sápatag színű alteste is ezt támasztaná alá… amúgy fáj ránézni :)

Vélemény, hozzászólás?

