Nagyon fura vadon

Már most leszögezném, a Strange Wilderness c. film rossz. Katasztrofális. Egy maroknyi, folyton ivó-tépő banda, egy titkos térkép segítségével nekiered a vadonnak, hogy dokumentumfilmet készítsen Bigfootról. És higyjétek el, ez még csak a jéghegy csúcsa. Rém debil sztori, rossz alakítások, még rosszabb poénok, de mindezek ellenére azt veszed észre, hogy visítva röhögsz, amikor a film egyik csúcspontjaként sugárbahánynak a mólóról egy támadó cápát.

Ez a film az “annyira rossz, hogy az már jó” kategória koronázatlan királya. Mit is mondhatnék még… ennyiből szerintem sikerült leszűrni, hogy te olyan ember vagy e, aki értékeli az értékelhetetlen retardáltságot, vagy sem. Ha olyan ember vagy, nézd meg mindenképp. [:

Strange Wilderness @ imdb

Szabi

Reklámok

6 hozzászólás to “Nagyon fura vadon”

  1. Hat, nekem annyira nm jott be. Persze van 1-2 vicces resz benne, de nekem mar tul sok volt. Ellenben Be King Rewind.

  2. Ah, nekem a Be Kind Rewind nem jött be.

  3. Letöltöttem, megnéztem. És tetszett. :D
    Mármint rossz volt nagyon, de én tudom értékelni (igaz, még mindig a Doom, és Hipervándor viszi a pálmát, mert azok komolyan is vennék magukat XD).

  4. Ebben épp az a jó, hogy nem veszi komolyan magát. Amúgy nekem a vége ütött be a legjobban, az utolsó 20 percbe olyan mértékű gyökérség van belesűrítve, mint az előző egy órába összesen ((:

  5. Én spec. azon szakadtam a legjobban, amikor a sofőrt szétmarcangolta a cápa. XD (és persze a cápa szájba hányása :D)

Vélemény, hozzászólás?

