KDE 4.1 – beszarsz, behugyozol, ez marha jól néz ki

Fél évvel a KDE 4.0 megjelenése után itt a 4.1, és azt kell, hogy mondjam, le vagyok nyűgözve. Még nem bökdöstem sokáig, ez most egy hirtelen felindulásból elkövetett blogbejegyzés, amiben arról áradozom, hogy mennyire szép a cucc. Már eddig is kde4 fanboy voltam, de most méginkább az lettem. A belépő képernyő annyira szép, hogy amikor először megláttam, egy percig csak meredtem a kijelzőre, és nem volt szívem beírni a jelszavam. Megtartották a fekete+kék dizájnt, de kicsit fényesebbé és átlátszóbbá tették a dolgokat, kaptunk pár nyálcsorgató alt+tab effektet, mindemellett a használhatóságon is jócskán csiszoltak. Biztos akadnak még bugok, és biztos van még jópár gyermekbetegsége (például a rendszerbeállítások terén), de nagyon leszarom, pár kde3-as csomag telepítésével áthidalható minden, és néhány percet bőven megéri azért vesződni, hogy ilyen jól kinéző grafikus felület elött üljön az ember. Ez a stuff már nyugodtan felveheti a versenyt egy Mac-kel is. Nézzétek meg jól a hivatalos bejelentést, van egy rakat kép is.

A KDE 4.1 újdonságainak bemutatása @ kde.org

Szabi

3 hozzászólás to “KDE 4.1 – beszarsz, behugyozol, ez marha jól néz ki”

  1. Most égetem épp a live cd-t, kipróbálom aztán meglássuk.

  2. Milyen disztrót szedsz? Kubuntut néztem, ott a live cd sztem 4.0-t fog felrakni. Legalábbis az oldalon nem találtam semmi arra utalót, hogy frissítették volna a cd-t 4.1-re.

  3. Add hozzá a
    deb http://ppa.launchpad.net/kubuntu-members-kde4/ubuntu hardy main

    tárolót, és onnét eléred. meg van kubuntu-kde4-desktop csomag is.

Vélemény, hozzászólás?

