szavazás #3 – fogmosás után inni

Íme egy újabb szavazás: melyik az az ital, amelynek normál esetben finom az íze, ám fogmosás után a legundorítóbb?

A nyertest meghívom majd egyre. [:

Szabi

19 hozzászólás to “szavazás #3 – fogmosás után inni”

  1. Nem vehetek részt ebben a szavazásban, nem szoktam fogat mosni…ellenben van néhány ital ami után érdemes lenne fogat mosni…:D

  2. nem alkoholos számit? akkor citromos nestea nyer kiütéssel

  3. Igen, számít.
    Amúgy sztem a kakaó durvább [:

  4. Nekem a 100%-os narancslé tud odab*szni…másik kettőt még nem próbáltam :D

  5. a narancslé sem rossz, de télleg szabi, próbáld ki, a kakaót még arra tervezték hogy reggel finom legyen, de a nestea egyszerűen kibaszottul büntet

  6. egyébként meg ha meghívsz a nyereményre akkor a legszarabb íze négy liter long island ice teanak van :)

  7. És hűtött legyen a nestea vagy szobahőmérsékletű?
    (bár a szobahőmérsékletű kurvára nem finom, szóval az lehet, hogy nem is versenyezhet ((: )

  8. szh és hűtött közt

  9. a citromos/savanyú italok általában keserű szerűek fogmos’ (vagy mentolos rágó…) után. kakaót még nem mertem XD

    és a bor? az milyen lehet? :D

  10. A bor elnyomja a fogkrémet másfél korty után, ugyanez a helyzet a kávéval. Én a langyos Pepsi Twist(TM)-re voksolok, mert az már önmagában is borzasztó nemhogy fogmosás után. :]

  11. Önmagában finomnak kell lennie. (ez alapszabály, különben mindenki olyanokat mondana, hogy hányás, véres geci, meg hasonlók…)

  12. Az earl grey tea kurvaszar fogmosás, vagy erős rágó után :D.

  13. A tea. Főleg ananászos fogkrém után. De szerintem a tej sem lehet fincsa. Bár még nem próbáltam. De a tea határozottan szar. Meg szerintem a bor is. De sorolhatnák mindent, ami az aromás ital alá tartozik. Akkor melyikre hívsz meg?

  14. Jukka, téged bármelyikre d;

  15. ánizsos fogkrém után baileys irish cream… yukkie:x

  16. Kóla, és citromos tea… mintha szétpattanna a fogad, mikor összeér egy másikkal…

  17. Szerintem a zöld tea a legrosszabb. :D

  18. vizelet,női mensesváladék,hányás

  19. Ezek szerinted amúgy finomak? Mert akkor gratulálok, meghívlak mindegyikből egyre d:

Vélemény, hozzászólás?

