Az új Slipknot albumot hallgattad e?

Amikor az All Hope Is Gone névre keresztelt új Slipknot albumot beraktam, a szokásos, korong alakúra öntött agressziót vártam, így első hallgatás után csak pislogtam és nem tudtam hova tenni a dolgot.

Slipknot – Psychosocial

Aztán meghallgattam újra, meg újra, meg újra, és rájöttem, hogy ez egy nagyon tökös album lett. Az oldszkúl hardcore elemektől a tiszta éneken keresztül a Rob Zombiera hajazó “hej hej”-ezésig, néhol dallammal, néhol darálással, meg persze odrítással. Egy igazán erős albumot hoztak össze a srácok, csak valahogy túl kell esni azon, hogy ez merőben más, mint a korábbi anyagaik. Itt már némi tartalom is van, nem csak őrjöngés. Azt hiszem az év végi top 10-ben helye lesz.

Szabi

5 hozzászólás to “Az új Slipknot albumot hallgattad e?”

  1. de… a Vol. 3 (The Subliminal Verses) sem volt annyira egysíkú, szerintem <:)

  2. egyéni szoc problem, de nekem a nagyon lassú lírikus buzulások nagyon nem jöttek be :/
    viszont a kerepelős odabaszások nagyon is :)))
    nagyon nincs egyben nekem ez a lemez

  3. hát, ez a szám nem meggyőző.
    a dob például merőben primitív.

  4. dehát a primitív dob jó! ^_^

  5. a primitív dob jó, de nekem nagyon langyi is!
    elég öregesen baszkodják magukat…

Vélemény, hozzászólás?

