szavazás #4 – csak lányoknak

Lányok, ti melyik zuhanyzóban zuhanyoznátok szívesebben?

a, amelyikben egy kamera van, ami felveszi, ahogy zuhanyoztok

b, amelyikben egy hatalmas pók van

Igen, komolyan érdekel. Ízeltlábú, vagy kamera? [:

szerk.: Attila azt mondja itt mellettem, hogy “egyértelműen az “a” a válasz“. Könyörgöm, mondjátok, hogy nincs igaza! d: (:

Szabi

14 hozzászólás to “szavazás #4 – csak lányoknak”

  1. Én abba zuhanyoznék amiben egy kamera és egy lány van!!!:D

  2. Nekem csak a lány kell, kamera nem.:D Vagy 2 lány.:D

    Egyébként ma (szept. 26) este Failotron lesz a Tűzraktérben, gondoltam szólok.:D Mondjuk Pécsről picit bonyolult feljutni, de nekem is Miskolcról…:D

  3. lányokkal szívesen zuhanyozok együtt, kamera és pók mellőzhető.

  4. Továbbra is tartom aza opciót, de hajlandó vagyok b-re módosítani, amennyiben az említett pók megtanulja ágyba hozni a kávét. Vagy a lányokat. :]

  5. Komolyan nincs egy darab női olvasóm sem, aki kommentelne? ):

  6. Módosított szavazást ajánlok!
    Fiúk/Lányok, ti melyik zuhanyzóban zuhanyoznátok szívesebben?
    a, Amelyikban Szabika zuhanyzik?
    b, Amelyikben Interrogator zuhanyzik?

    no?
    :D

  7. pók, yeye. persze csak ha egy helyben marad és nem öngyilkolja magát bele a lefolyóba – mert ez esetben előtte inkább szépen kimentem, majd könnyes szemekkel nézem, ahogy elugrándozik, hogy újból a kis barátaival játszhasson az őszi levelek felett ^_^

  8. Kamera off korsz… amúgy meg első lépésben vízsugárral lelövöd a pókot és tádámm, lehet zuhanyozni nyugisan:) de inkább a kamera, akkormár… módosított szavazában meg egyértelmű,h a Szabi:D

  9. én szeretem a pókokat :$

  10. alap, hogy kivitetem előtte a pókot egy úriemberrel a természetbe, hogy aztán boldogan zuhanyozhassak egy kameramentes zuhanyzóban.

  11. B mint pók…nekem semmi bajom velük ,nem vagyok fóbiás ;)

  12. ..mivel a kamera elég veszélyes(ki tudja, kinek lesz a kazi, ami benne van) így a pókkal zuhanyoznék. :D

Vélemény, hozzászólás?

