Szavazás #5 – A takaródat hogyan húzod fel?

Mondjátok, szerintetek mi a legjobb módja, hogy a huzat a takaróra kerüljön?

Miután Dávid halál komoly képpel megkérdezte tőlem, hogy “te is úgy csinálod, hogy belebújsz?”, úgy érzem, fel kell tennem a kérdést. Ti hogyan csináljátok?

Szabi

14 hozzászólás to “Szavazás #5 – A takaródat hogyan húzod fel?”

  1. Szerintem pár fröccs/sör után igazán megér ez egy próbát. Persze csak a megfelelően prezentált oktatóanyag után. :)

    Én pedig továbbra is lusta vagyok, és anyukámat kérem meg, ha otthon vagyok történetesen muhaha.

  2. ide íram sokat, de elveszett, és most nem fogom újraírni :\

  3. scham, hogyhogy elveszett? Nincs a spamok között. o.O

  4. Kifordítós, sarkot megfogó, befordítós technika, lvl 3, szóval bőven van hova fejlődnöm. :D

  5. A takaró két sarkát beigazítom a huzat nyitott oldalának két sarkába, a többi részét pedig beletömöm, majd az ágy szélére felállva, a két jó sarkot fogva és felemelve addig rázom, amíg minden a helyére nem kerül.

  6. nekem is a kifordítós, belső sarokkal paplansarokmegfogós, rá-visszafordítós verzió a nyerő. de ez sztem legalább level 5, mert a leghatékonyabban kivitelezhető még nagyon készen is. :D

  7. Én megfogom a takaró sarkát és félig belebújok a huzatba, a többi már megy magától…

  8. Én is a belebújós módszerrel csináltam (egész életem során körülbelül 3×), barátnőm rendesen ki is röhögött miatta. :]

  9. belemászok, beigazítom a két belső sarkát, kimászok és az ágyon állva rázom a 2 saroknál fogva

  10. Shali, nos… rosszkor kattintottam rossz helyen ^^ amúgy Nord és M@D_FiSt megoldását alkalmazom körülbelül :) annyi moddal, hogy ugyan a zárt vég sarkaiba pakolom bele a paplan sarkait belülről, de nem mászom bele (mert felgyűröm a huzatot, yeye), aztán kívülről ráfogok és rázom, igazítok. voilá :)

  11. Belenyomok amennyit csak tudok, aztán 1 hét múlva úgyis olyan lesz amilyennek lennie kell. Addig takarózom a csajoméval. :-D

  12. Megeszem a takarót és a huzatot is. pogózok fél órát. Felnyitom a hasamat. kiveszem és már beisvan húzva a takaró.

  13. Korábban a belebújós módszerrel dolgoztam, de volt barátnő többször is megalázóan teli szájjal röhögött a mutatványon. Meg részegen alig találtam ki belőle és a takaró sem volt a helyén. Ezért idén váltottam a sarokfogós taktikára, kb. level 3-nál vagyok már, uszkve 45xp a következő szintig :)

Vélemény, hozzászólás?

