Death Race

Megnéztem a múltkor a Death Racet. Gondoltam írok róla valami hosszabbat, aztán rájöttem, hogy fölösleges lenne túlragozni. Adott egy gonosz börtönvezetőnő, aki halálfutamokat rendez, amiket élőben közvetítenek. Ha valamelyik rab ötször nyer, leléphet. De ki nem szarja le a történetet? Ez az a film, ahol a lehető leggyermekibb énünk visongva örül: dögös verdák, fegyverekkel. Nem tudom eléggé hangsúlyozni. Izomautók, és rajtuk gépágyúk, meg rakétavetők. Plusz van még egy dögös maca is. Láthatunk pár meglepően kreatív gyilkosságot, de a hangsúly mégiscsak azon van, hogy páncélos verdák fegyverekkel.

Kb kifogyhatatlan a töltény, és mindenki igencsak trigger happy, miközben ütköznek, darálnak, robbannak, csonkolnak, törnek, szakadnak, Nine Inch Nailsre hajazó industrial zenére, egy börtönszigeten. Persze van melléksztori is, hogy a főszereplőnek kinyírták a (szinténcsak dögös) feleségét, de kit érdekel? Verdák, fegyverek, pont.

Azt hiszem erre mondják, hogy fiús film. És igen, akinek farka van, az nézze meg. Mert hát melyik hím tudna ellenállni a fegyverekkel és brutálisan kinéző páncélzattal felpimpelt izomautóknak?

Szabi

4 hozzászólás to “Death Race”

  1. Azt hiszem Martina a lengyel lakótársam eddig se tartott normálisnak, de most megmutattam neki Süsüt és a Planet Unicornt…

  2. nekem egy lány ajánlotta.

    felülvizsgálom nembéli kategorizálását.

  3. Engem meggyőztél :D
    […]
    A film is király volt :D THX

  4. Fos idiótáknak.

Vélemény, hozzászólás?

